M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Vastaa joko kyllä, ei, en tiedä tai jossain tilanteessa. Saa perustella, jos haluaa.
1. Hyväksytkö kuolemantuomion?
2. Hyväksytkö lesboparien/sinkkunaisten hedelmöityshoidot?
3. Entä homo/lesboparien adoptio-oikeuden?
4. Hyväksytkö lapsen ruumiillisen kurituksen?
5. Hyväksytkö turkistarhaukset?
6. Onko epäeettistä iskeä varattuja miehiä/naisia?
7. Hyväksytkö abortin?
8. Hyväksytkö eutanasian?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Vastaa joko kyllä, ei, en tiedä tai jossain tilanteessa. Saa perustella, jos haluaa.
1. Hyväksytkö kuolemantuomion?>joissain tapauksissa
2. Hyväksytkö lesboparien/sinkkunaisten hedelmöityshoidot?>en
3. Entä homo/lesboparien adoptio-oikeuden?>en
4. Hyväksytkö lapsen ruumiillisen kurituksen?>en
5. Hyväksytkö turkistarhaukset? >kyllä
6. Onko epäeettistä iskeä varattuja miehiä/naisia?>kyllä
7. Hyväksytkö abortin?>joissain tapauksissa
8. Hyväksytkö eutanasian?>joissain tapauksissa
1
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
Mitäs ihmeellistä siinä on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
1. Hyväksytkö kuolemantuomion? En, mutta toivoisin että Suomessa kiristettäisiin rangaistuksia. Elinkautinen saisi olla OIKEASTI elinkautinen jne.
2. Hyväksytkö lesboparien/sinkkunaisten hedelmöityshoidot? Ehdottomasti
3. Entä homo/lesboparien adoptio-oikeuden? Ehdottomasti
4. Hyväksytkö lapsen ruumiillisen kurituksen? En
5. Hyväksytkö turkistarhaukset? En
6. Onko epäeettistä iskeä varattuja miehiä/naisia? On
7. Hyväksytkö abortin? En ehkäisymuotona, mutta muuten kyllä
8. Hyväksytkö eutanasian? Kyllä.
En yleensä, ehkä joissain tapauksissa (pedofilia tms.)
Kyllä, jos ei tehdä verovaroilla (sama heteroitten kohdalla)
Kyllä
En
Kyllä, jos eläimet eivät kärsi. Ei sen pahempaa kuin eläinten lihaksi kasvattaminen. Tosin molemmissa olisi parantamisen varaa.
Tavallaan kyllä
7. Hyväksytkö abortin?
Kyllä jossain tilanteessa
Kyllä
7. Hyväksytkö abortin?
1.En
2.Kyllä
3.Kyllä
4.En
5.Jos olosuhteet ovat eläimille tyydyttävät, pitäisi kuitenkin keksiä korvaavia elinkeinomuotoja. Turkistarhaiskuja en missään nimessä hyväksy, vaikkei sitä tässä kysytty. Aiheuttavat haittaa elinkeinon harjoittajille ja varsinkin eläimille suurempaa vahinkoa kuin itse tarhaus.
6.Riippuu täysin tilanteesta.
7.En, paitsi erittäin vakavista syistä (sikiöllä vakavia vammoja tai haittoja, äiti raiskauksen uhri tai alaikäinen tai erittäin vakavat sosiaaliset syyt eli äiti esim. alkoholin-huumeiden väärinkäyttäjä ja lapsen elinolosuhteet olisivat todella huonot).
8.Esimerkiksi omalle kohdalleni voisin kuvitella tilanteen jossa hyväksyisin. Pitäisi olla tarkkaan valvottu ja säädelty.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
Sanotko noin vielä sittenkin jos joku iskee sun puolison...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
En ole Bad virgin, mutta vastuu on mielestäni sillä varatulla osapuolella, ei koskaan yrittäjällä. Eli sanoisin sittenkin. Aina yrittäjiä riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...
En ole Bad virgin, mutta vastuu on mielestäni sillä varatulla osapuolella, ei koskaan yrittäjällä. Eli sanoisin sittenkin. Aina yrittäjiä riittää.
Joo no onhan se niinkin, että OSA vastuusta on iskettävällä, mutta on se iskijäkin ihan läpi mätä, jos varattuja pitää!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:1. Hyväksytkö kuolemantuomion? JOssain tilanteesa, mutta vaatii tapahtumalle silminnäkijän
2. Hyväksytkö lesboparien/sinkkunaisten hedelmöityshoidot?En, jos on niin luonnonmukainen, etä haluaa lapsen, tehkööt sen vanhanaikaisesti.
3. Entä homo/lesboparien adoptio-oikeuden?Kyllä
4. Hyväksytkö lapsen ruumiillisen kurituksen?En
5. Hyväksytkö turkistarhaukset?Kyllä
6. Onko epäeettistä iskeä varattuja miehiä/naisia?On, mutta vastuu on silti sillä varaulla, jos jotain tapahtuu.
7. Hyväksytkö abortin?En
8. Hyväksytkö eutanasian?Kyllä
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Ihmettelen vaan porukkaa joitten mielest on OK iskeä varattuja miehiä/naisia...