G: montako lasta, montako haluaisit..

  • Viestiketjun aloittaja pams
  • Ensimmäinen viesti
pams
ja haluaako miehesi yhtä monta lasta kuin sinä? Ja omat ikänne + lasten iät.

Meillä 2 lasta, mä tahtoisin 3 mut mies ei enää. Saas nähä, saanko miehen vielä taivuteltua. Mä 32v, lapset 2v ja 2kk.
 
Mies väittää että haluaa 11 kpl että saa kokonaisen jalkapallojoukkoeen+vaihtopalaajan kasaan. Olen luvannu synnyttää sille kaks lasta, yks on ja toinen parin vuoden kuluttua. Mies on 33 ja minä 32, poika on 2v.

No ihan oikeesti niin kahta ollaan suunniteltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pams:
ja haluaako miehesi yhtä monta lasta kuin sinä? Ja omat ikänne + lasten iät.

Meillä 2 lasta, mä tahtoisin 3 mut mies ei enää. Saas nähä, saanko miehen vielä taivuteltua. Mä 32v, lapset 2v ja 2kk.
2 lasta (poikia)
exällä on neljä poikaa (yks vanhempi noista ja yks nuorempi noista)

En halua enempää....
 
Meillä viisi lasta ja kuusi enkeliä. Se kuudes (toinen yhteinen) vielähaluttais, ihan syliin asti, eikä tuonne enkelten maahan.

muoks. minä 36 ja mies 33 lapset 16, pian 15, 11, 7, 2 molemmat haluttais vielä se toinen yhteinen
 
Minä olen 39 ja mies 40 v. Lapsia on seitsemän; 17, 15, 14, 11, 7, 5 ja 2 vuotiaat.
Varmaan voitais haluta vaikka miten monta lasta, mutta päätettiin, että seitsemän oikein on mein lapsilukumme ja tässä alkaa olemaan sitä ikääkin sen verran, että ei enää.
 
2 lasta on, 1-2 haluaisin ehkä vielä lisää MUTTA en nyt vaan noin 4 vuoden päästä. Mä oon 31 v, mies 27 v, lapset 4½ v ja 2½ v.
Mutta saa nähdä päättääkö luontoäiti jälleen kerran asian meidän puolesta :snotty:
 
2 lasta on ja kyllä kolmaskin olis joskus tervetullut mun puolesta, mut miehen mielestä lapsiluku on täynnä.
Olen kohta 24v ja lapset 4v ja 2v. Että onhan tässä vielä monta vuotta aikaa ootella et mies muuttais mielensä :)
 

Yhteistyössä