G: montako lasta haluat, montako mies, montako teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla 2, miehellä 2 ja yhteensä 3 (meillä siis molemmilla 1 ennestään ja 1 yhteinen). Mä haluisin ehkä viel yhden, mutta aika pian koska ikää alkaa olla, mies ei halua... ainakaan vielä kuulemma. Lapset on 10v, 8v ja 4v, mä 30v ja mies 37v.

Minä 24-v, ennen ekaa halusin 5 lasta -> nyt: 2, kolmas ehkä tulevaisuudessa joskus jos tuntuu siltä.

Ukko kohta 30-v, kaksi (Muoks. korjaan, kolme. Kaksi siis jos puhutaan yhteisistä *nolo*) riittää ainakin tältä erää.

Ukolla poika 6-v. Meillä yhteinen kohta 6 kk vanha poika, toinen vauva tulossa elokuussa.

Mä 23,mies 25 ja meillä on 2v poika. Mä oon aina halunnut vain yhden lapsen,mutta mies haluaisi 2-3..en ole täysin tyrmännyt ajatusta ja onhan sisarukset suuri rikkaus. Katsellaan.. :)

Joo kun tavattiin, mulla oli yksi lapsi ja miehellä ei yhtään. Molemmat haluttiin suurperhe, mutta nyt meillä on yksi yhteinen ton mun esikoisen lisäksi ja taitaa jäädä tähän :D Esikoinen oli superhyperextrahelppo verrattuna tähän pikkuveljeensä... Saa kattoa sitten ehkä joskus, jos ja kun ton kuopuksen kanssa helpottaa.

Ja ikää mulla 28, miehellä 30. Lapset 8 ja 2.

Meillä kaksi lasta. Lisää ei tule, luulisin, mulla välillä sellain fiilis että kyllä vielä yksi, mutta järki sanoo vastaan. Mies menossa sterilisaatioon että se siitä sitten. Olenkin nyt vitsaillut että tehdään se kolmonen vielä ennen sitä :whistle:

Niin, ja ollaan 28 ja 34

Minä 38v, mies 43 v. Mulla toiveissa 2 lasta. Ja nyt on kaksi (3v ja 4kk). Miehellä meidän yhteisten lisäksi poika 21v. Mies vitsailee kolmannesta yhteisestä, mutta samalla tietää kyllä ettei meidän resurssit siihen riitä. Nyt on hyvä.

Mies halusi vain yhden, esikoistyttäremme.

Minä halusin kaksi tai kolme.

Meillä on nyt kaksi lasta, tyttö ja poika, ja tuntuu siltä että tämä on ihan tarpeeksi :)

Ollaan 32 v (minä ), 28 v (mies), lapset on 5 v ja 3 v.

Alunperin (ennen lapsia) halusimme 0, 1, 2, tai 3. (en ollut ehtinyt päättää eikä mieskään)

. Neljä olisi liikaa.

Saimme vähän vahingossa esikoisen ja vauvathan ovat ihania ja tiesin, että halusin toisenkin raskauden ja vauva-ajan.
Mutta se olikin rankempaa, toinen raskaus, kun on työ ja esikoinen hoidettavana ja myös toinen vauva-aika on raskasta kun pitää tasapainoilla kahden lapsen tarpeiden välillä (leikki-ikäinen ja vauva).
Joten en ole halunnut enempää. Mies mietti kolmatta mutta ei halua hänkään enää.

Yhteistyössä