G: montako lasta haluat, montako mies, montako teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä 35v, haluaisin 3 lasta
Mies 42v sanoo, että kyllä 3 sopii.

Kaksi 1-vuotiasta on, kolmas saa tulla milloin vaan, jos on vielä tullakseen (jos tulisikin kolmas ja neljäs, niin sekin käy, vaikka olishan siinä miettimistä :)).

Minä 38v (keskiviikkona 39...)
Mies 40v

Minä olen halunnut aina monta (suurperheen). Mies ei aluksi halunnut kuin 1-2 lasta. Onneksi piiiiiiiiiitkien keskustelujen ja minun sinnikkyyteni jälkeen meillä on nyt 5 lasta (+1 enkeli) ja kuudes lapsi syntynee ensi kesänä. Kuudennen jälkeen ollaan sovittu yhdessä tuumin, että jompi kumpi meistä käy laittamassa piuhat poikki. Näin jälkeenpäin voin vain todeta, että mies on yhtä höpönä tähän suurperheeseen, vaikka hän "ainoana lapsena" ei osannut aluksi itseään suurperheen isänä ajatellakaan :heart:

minä 36 v, halusin vähintään kaksi
mies 34 v, halusi korkeintaan kaksi

Ja kas, kaksi niitä on, 5 v ja 3 v , lisää ei tule (muutin mieleni -en todellakaan aio synnyttää enää koskaan)

Minä halusin kaksi, muutinkahden lapsen jälkeen mieleni ja halusinkin kolmannen. Mies halusi kolme, mutta muutti kahden lapsen syntymän jälkeen mielensä,että kaksi riittää. Meilla on nyt kolme ja riittää...

2 lasta on iältään 2v ja 1v, toistaiseksi sen verran mitä haluttukin. Vaikka eihänn sitä koskaan tulevaisuudesta tiedä kuinka mieli muuttuu. Ikää miehellä ja minulla 23.

Minä42
Mies 43
Minä aikoinani toivoin kolmea lasta, mies paria. Ja nyt meillä 5 yhteistä, jos ikää olisi vähemmän níin mikä ettei vielä lisääkin. Mutta nyt ihan sopiva määrä iältään 16v-2v.

Minä olen aina halunnut ison perheen. Alussa ajettelin että 5-6 olis kiva, sitten kun meillä oli 5, niin mietin että vaikka vielä kolmekin lisää olis kiva. No, seitsemään se sitten jäi. Terveydellisistä ja vähän muistakin syistä jätettiin siihen. Onneksi mieskin halusi alusta asti isoa perhettä, hänelle olis sopinu vaikka 10 lasta!
Mies täyttää kohta 45 ja minä maaliskuussa 42. Esikoinen täyttää kesällä 21 ja kuopus on 6v.

Tuosta lapsiluvusta on keskusteltu vuosien varrella, ja kahteen päädyttiin. Enempää ei oo mahdollista tässä kämpässä kasvattaa ja mies ei ainakaan halua muuttaa, eikä siihen rahaakaan oikeen olis.Tällä hetkellä siis näin.
Oon pelännyt että vauvakuume yllättää taas, mutta onhan tuo pysynyt poissa, ainakin pahin kuume.
Suunnitelma oli, että alle kolmikymppisinä oltais saatu lapset. No, miulla ikää pian 26v. , mies vielä 25v. ja lapset 3v.10kk ja 1v.3kk. "Tehtävä" suoritettu :)

Sukulaiset tosin ovt sitä mieltä että pakkohan meijän on vielä poika "tehdä" kun on vaan kaksi tyttöä..

Minä 28v, mies 29v, kaksi lasta 3v ja 1v7kk. Minusta tuntuu, että minulle riittä nämä kaksi poika. Mies haluaa vielä kolmannen lapsen (ja yrittää parhaillaan minua kovasti suostutellaa tähän kolmannen tekoon.....)

Yhteistyössä