gallubbia, montako lasta haluaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
toiveena oli 1 lapsi ja se nyt on täytetty :heart: sukupuolella ei ollut väliä koska vaihto/palautusoikeutta ei ole... mutta siis poika löytyy
Tätä mie peesaan täysin!

Eli yks on ja se oli se haave, eikä lisää ole tulossa. Ja poika siis meilläkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy:
tyttö ja poika on ja pojan vielä haluaisin
Miks joku ny poikaa haluaisi?
mitä?? |O
Miksi ihmeessä joku poikaa haluaisi? Tytöt on paljon fiksumpia ja rauhallisempia ja sulosempia ja nätimpiä ja herttasempia.
Voin sanoo kyl, et meitin poika on paljon sulosempi kuin moni muu tyttö! :D
 
JP
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
En yhtään. Lapset ovat aika rasittavia. Sen takia en enää ikinä muodosta vakisuhdetta kehenkään naiseen. :$

Mutta elkää nyt homoksi kuitenkaan luulko, kaksi lasta on jo ennestään.
Älä nyt oo noin kyyninen. Ei kaikki naiset ole samanlaisia kuin exäsi.
 
Kaksi on ja se on juuri sopivasti. Kolmas jos tulisi (jossittelua tosiaan, kun ei tule ) joutuisi vaihtamaan asuntoa ja auton... Siksikin sanon ei kiitos...
Tosin minuutti sit kahden epelin raivoa kuunnellessa tuntui että kaksikin on liikaa :whistle:
 
hei
niin 4-5 lasta olisin halunnut. Tuli sairautta ja tukiverkottomuus pisti stopin 2 jälkeen.
silti kyllä todella onnellinen, mutta välillä on raskasta kun syli huutaa..

ps. mulle on moni sanonutkin, että olisivat odottaneet mun tekevän lapsia enemmän kun olen niin lapsirakas. onneksi voi muidenkin lapsia rakastaa. :)
 
Noo...
Kolme on, enkä halua enempää. Kaksi ekaa oli sitä sukupuolta mitä toivoin, ja kolmannesta toivoin vain, että on jompikumpi. Jos vielä pakottava tarve saada lisää huollettavia iskee, otan sijaislapsen.
 
terkkari
hmmm, nyt on yksi poika ja lisää haluaisin. Kaikkiaan toivoisin, että saisimme 4-5 lasta, mutta en sitten tiedä onko varaa. Jos saisin kaikki 5 lasta, niin haluaisin 3 poikaa ja 2 tyttöä, ja jos oikein kovasti saa toivoa niin siinä järjestyksessä: tää eka siis poika, sit tyttö, tyttö, poika, poika. Mut todennäkösesti ehditään korkeintaan kolme lasta saada, jos oikein kovasti kiirehditään ;)
Onneksi edes haaveilla saa, kun ei se lapsen teko niin helppoa sit oikeesti olekaan.
 
äiti
mulla on yksi lapsi, sitä odottaessa oli ihan sama kumpi tulee, kun lisää ei välttämättä enää tehdä. saimme tytön. jos vielä aletaan vauvapuuhiin ni olishan se poika tosi kiva mut yhtäpaljon toista tyttöä rakastaisin. mut tosiaan korkeintaan enää toinen lapsi, taloudellisista sekä mukavuussyistä.
 
Mulla viisi lasta; neljä tyttöä (yksi Jumalan kämmenellä) ja poika. Haaveilin suurperheestä mutta mies jätti ja lähti toisen miehen matkaan. Uutta miestä ei ole löytynyt, joten lapsiluku ei tästä kasva. En enää yli nelikymppisenä halua lasta ja lisäksi ms, joka myös esteenä.
 

Yhteistyössä