G: montako lasta haluat, montako mies, montako teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä huolisin vaikka kymmenen.. mies sanoi aluksi että kaksi on hyvä. Sitten kolmannesta sanoi että on viimeinen. Nyt on sitä mieltä että neljä on hyvä luku.

ja iät 23 kummallakin. Kolme lasta.

me haluttiin molemmat kaksi ja kaksi meillä on 10v ja 13v. Mä oon nyt ruvennu haikaileen vielä yhtä mutta mies ehdottomasti ei! mä 36v ja mies 40v. täytyy vissiin ottaa koira...

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Minä 30 v. toiveissa 1 tai 2 lasta
Mies 30 v. toiveissa 1 tai 2 lasta

Meillä on jo poika 3 v., joten ehkä vielä joskus hankitaan toinen lapsi, mutta varmaa se ei oo.

aika pahasti särähti korvaan tuo "hankitaan"
onko ensimmäinen lapsi hankittu kanssa, vai onko ihan oma?

mä olen 30 ja mies on 43. meillä on yksi vuoden ikänen ja miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta. mies on sanonut että minä saan päättää lapsiluvun, hänelle käy kaikki. sen olen ymmärtänyt että lisää hän haluaa.
mä haluan enää korkeintaan yhden.

minä 24v 4 lasta tahdon 1 oma on ja toinen tulossa. Mies 28v 4 lasta varmaan max. 2 lasta ennestään ja meidän yhteinen tulossa. lasten iät, 3v 4v 6v ja la 4.4.09 yhteensä niitä se 4 kohta on :D

meillä ei oo viel yhtään,kaks ois kiva kummastaki mut voi olla et yks tehdään ja seki olis jo paljon(en rupee täs tarkemmin kertoo miks ykski ois ihana saada, syy ei ole se etteikö saataisi lapsia mutta se on meidän yksityisasia).minä 28 mies 31

Yhteistyössä