G:Montako lasta haluaisit jos mies suostuis/haluis myös

  • Viestiketjun aloittaja nikko
  • Ensimmäinen viesti
nikko
Eli olisiko sulla enemmän lapsia kun nyt, jos mies olis mukana ja yhta lailla "innostunut ja osallistuis" kun tähänkin asti

G: montako on nyt, montako sitten olis

meillä on nyt 4 tulossa ja jos yksin saisin päättää (ja mies haluis sitten samaa) niin varmaan 6...

 
Nyt on kolme.

Olen jo ääneen haaveillut neljännestä, muttei ihan vielä, eikä mies ole kieltäytynyt...

Että kunhan tässä ihmetellään, en ole itsekään vielä miettinyt mahdollista lopullista lapsilukua, 5 ois varmaan aika max. ja siihen uskoisin miehen suostuvan ihan helposti :D
 
Haluaisin varmaan 3-4 lasta. Mutta ainoa mikä estää.. on se että haluan talouden pysyvän kasassa ja en aio hankkia lapsia yli varojeni.
Lapsilukuni jää siis kahteen jos vain luoja suo.. :)
Nyt vielä vasta yksi lapsi.
 
kolen mussun äiti
me puhuttiin joskus että jotain kaks tai neljä lasta no lapsettomuushoitojen(onnistuneiden)jälkeen päätimme että neljä ois kiva.nyt lapsia on kolme ja pienin 8kk ja mulla taas vauvakuume.mies on puhunut jo välillä viidennestä joten sehän kyllä passais mulle.rakastan raskaana oloa ja vauvoja ja lapsia.
 
Yden lisää, jos mieheltä kysyy niin hän haluaa yhteensä 11 lasta. Suomalais-nigerialaisen jalkapallojoukkoeen + yks vaihtopelaaja. Olen nätisti ilmottanu että mä voin synnyttää yhteensä kaks lasta ja sit herra saa hankkia jonkun nuoren jalkavaimon joka ehtii synnyttää ne loput. ;)
 

Yhteistyössä