G:Montako lasta haluaisit jos mies suostuis/haluis myös

  • Viestiketjun aloittaja nikko
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on kaksi enkä ole ollenkaan varma että enempää tulisi. Jos mies olisi halunnut enemmän lapsia niin olisi varmaan niitä enemmän tehty - tai yritetty tehdä. Nyt olen ihan tyytyväinen näihin kahteen ja pienempikin täyttää kohta 2 vee ja alkaa jo yövalvomiset sun muut sen verran helpottaa, etten ehkä enää edes haluaisi samaa rumbaa alusta. Ehkä. Ja tosiaan en ainakaan tämän miehen kanssa edes halua enempää. Työnarkomaani ja on mulle turhan rankkaa olla "yh" kun mies asuu töissä. Jos mies olisi joku 8-16 duunari ja osallistuisi enemmän niin sitten ehkä.
 
Hörö
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Yden lisää, jos mieheltä kysyy niin hän haluaa yhteensä 11 lasta. Suomalais-nigerialaisen jalkapallojoukkoeen + yks vaihtopelaaja. Olen nätisti ilmottanu että mä voin synnyttää yhteensä kaks lasta ja sit herra saa hankkia jonkun nuoren jalkavaimon joka ehtii synnyttää ne loput. ;)
:D
 
Hörö
Me molemmat ollaan aina haluttu kaksi lasta, mutta erinäisistä syistä johtuen tod. näk. jää yhteen :( No mutta olemme kyllä onnellisia tästäkin tinttaloorasta. Nyt just vaan on kauhea vauvakuume, kun lähipiirissä on vauvoja...Ja raskausaikakin oli mun elämäni ehkä parasta aikaa, olin kaunis ja onnellinen!:)
 
Eipä ole tarkkaa määrää mietitty, vähä sillä kannalla ollaan että antaa lasten tulla omaa tahtiaan, kunnes rupee tuntumaan (jos rupee!) että nyt riittää. N. 5-7 ollaan haaveiltu, mutta sehän voi muuttua ties kuinka monta kertaa. Tosiaan on joskus mietitty sitäki, että oishan se ihana ku olis kunnon suurperhe (10 lasta..) mutta kattoopa sitä sitte kun on aika. Kunhan eka se ensimmäinen saatais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Yden lisää, jos mieheltä kysyy niin hän haluaa yhteensä 11 lasta. Suomalais-nigerialaisen jalkapallojoukkoeen + yks vaihtopelaaja. Olen nätisti ilmottanu että mä voin synnyttää yhteensä kaks lasta ja sit herra saa hankkia jonkun nuoren jalkavaimon joka ehtii synnyttää ne loput. ;)
11 ei viel riitä vaihtopelaajaksi asti. :saint: Kentällä on 10 kenttäpelaajaa ja maalivahti. B)
 

Yhteistyössä