G:montako kertaa vauvasi heräs viime yönä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
h
Pakko vastata, vaik meil kyl jo taapero 1v3kk: YHDEN kerran! Ja rauhottu saman tien takas unille, ku sanoin, että shh, nyt nukutaan. Ihanaaaaaa! Vielä pari viikkoa sitten oisin nimittäin vastannut 5-15krt. Tosin, nyt vasta väsymys iskeny täysii ku saa nukkua, mut eiköhän pikku hiljaa univelat saan univelat nukuttua:) Tsemppiä kaikille yöherättelijöiden vanhemmille, varsinki kaksosten, varmaan tosi rankkaa, kun karjujia kaks!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sahranami:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sahranami:
2x 1,5v: toinen heräsi kerran ja huusi 3 tuntia kurkku suorana, tunnin tauon jälkeen heräsi toinen ja raivosi reilun tunnin vuorostaan. Klo5 oli aamu ja noustiin leikkimään. Normiyö, zombiäiti.
voi ei.. :hug:

*muoks* Mä en osaa muotoilla mut onko joku erityinen syy miks huutaa 3tuntiä yöllä vai kiukkuaako vaan?
Kun tietäisikin... Yleensä haluavat leikkiä, viittilöivät ovelle ja raivoavat. Joskus on kokeiltu, että mitä haluaa ja millä huuto loppuisi, niin kun pääsevät legojen tai potkumopon kimppuun (siis esim klo2 yöllä ), niin johan taas hymyilyttää. Tai jos kantaa sylissä ikkunasta ikkunaan ja katselee mielenkiintoisia aioita. Eivät siis vain halua nukkua ja energiaa raivoamiseen tuntuu löytyvän loputtomasti. Huoh. Onneksi useimmilla näyttää yöt menevän paremmin.
Mä en ainakaa alkais ton ikäisiä kantamaan ikkunalta toiselle tai antamaan leluja keskellä yötä. Toteaisin niille että on yö ja nukutaan ja laittaisin kerta toisnsa jälkeen maata. Voishan siinä muutama yö mennä mutta varmaanki jossain välissä ymmärtäisivät pelin idean.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sahranami:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sahranami:
2x 1,5v: toinen heräsi kerran ja huusi 3 tuntia kurkku suorana, tunnin tauon jälkeen heräsi toinen ja raivosi reilun tunnin vuorostaan. Klo5 oli aamu ja noustiin leikkimään. Normiyö, zombiäiti.
voi ei.. :hug:

*muoks* Mä en osaa muotoilla mut onko joku erityinen syy miks huutaa 3tuntiä yöllä vai kiukkuaako vaan?
Kun tietäisikin... Yleensä haluavat leikkiä, viittilöivät ovelle ja raivoavat. Joskus on kokeiltu, että mitä haluaa ja millä huuto loppuisi, niin kun pääsevät legojen tai potkumopon kimppuun (siis esim klo2 yöllä ), niin johan taas hymyilyttää. Tai jos kantaa sylissä ikkunasta ikkunaan ja katselee mielenkiintoisia aioita. Eivät siis vain halua nukkua ja energiaa raivoamiseen tuntuu löytyvän loputtomasti. Huoh. Onneksi useimmilla näyttää yöt menevän paremmin.
Nukkuuko päivällä kuinka pitkät päikkärit? Mitenkä teillä illalla mennään nukkuun? suoraan leikeistä vai onko joku rutiini illasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Kohta 8kk heräsi about 5 kertaa. En laskenu....
Samoin.. ootko väsynyt yöheräämisiin? Oon jo pidemmän aikaa miettinyt että pitäis luopua yösyötöistä, välillä ottaa vaan imun ja nukahtaa. Eli ei ole oikeesti nälkä. Mut tutti ei kelpaa sillon ku pitää saada tissiä!
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja HaaveitaVain:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Kohta 8kk heräsi about 5 kertaa. En laskenu....
Samoin.. ootko väsynyt yöheräämisiin? Oon jo pidemmän aikaa miettinyt että pitäis luopua yösyötöistä, välillä ottaa vaan imun ja nukahtaa. Eli ei ole oikeesti nälkä. Mut tuttu ei kelpaa sillon ku pitää saada tissiä!
Meillä kans näin, ja unikoulua oon miettinyt... mutta millä voimilla sen jaksais pitää? :-/
 

Yhteistyössä