Tuossa katselin 5v vanhaa rakasta samsungiani,,,
auryn 17.08.2008 #2 Kuukauden vissiin, ei ainakaan päälle... Toka uutena ostettu puhelimeni, edellinen oli viis- tai kuusvuotias
Kuukauden vissiin, ei ainakaan päälle... Toka uutena ostettu puhelimeni, edellinen oli viis- tai kuusvuotias
Kissansilmä 17.08.2008 #4 Joulukuussa 2 vuotta ja hyvin on toiminut enkä mä uutta haluukkaan-toivottavasti toimii viel kauan.
Fantaihana 17.08.2008 #7 3-4 kk, edellinen ei tykännyt uida vessassa. Ja ihan ite sen sinne tiputin ei voi edes lasta syyttää.
3-4 kk, edellinen ei tykännyt uida vessassa. Ja ihan ite sen sinne tiputin ei voi edes lasta syyttää.
Ei kertakäyttöinen 17.08.2008 #8 Neljä ja puoli vuotta. Hyvä peruskännykkä joka toivottavasti menee mukana vielä kauan.
KiviäkinKiinnostaa 17.08.2008 #15 2½-vuotias Nokialainen josta näyttö hajosi pari kuukautta takuuajan jälkeen. (takuuta telefoonilla oli 2 vuotta) :/
2½-vuotias Nokialainen josta näyttö hajosi pari kuukautta takuuajan jälkeen. (takuuta telefoonilla oli 2 vuotta) :/
Dorde 17.08.2008 #19 10kk. Olen yleensä aika haka saamaan kosteusvaurioita puhelimeen, on tippunut pönttöön, vesipullo vuotanut laukussa, siideri kaatunut päälle, vauva pitänyt puruleluna jne..
10kk. Olen yleensä aika haka saamaan kosteusvaurioita puhelimeen, on tippunut pönttöön, vesipullo vuotanut laukussa, siideri kaatunut päälle, vauva pitänyt puruleluna jne..
Ei Niin Kevyt Keijukainen 17.08.2008 #20 tammikuussa sain mieheltä uuden erkin, edellinen erkki oli varmaan 4-5 vuotta vanha ja toimii edelleenkin mutta kun halusin semmosen missä on kamera
tammikuussa sain mieheltä uuden erkin, edellinen erkki oli varmaan 4-5 vuotta vanha ja toimii edelleenkin mutta kun halusin semmosen missä on kamera