V
vieras
Vieras
Eli miten usein keskimäärin harrastatte seksiä? Meillä kerran viikossa ja tuntuu että "normaalisti" parit joka päivä. Ei meillä ehditä/jakseta niin usein..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.
Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.
Me harrastetaan pitempiä sessioita eikä pikapanoja...
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Me harrastetaan pitempiä sessioita eikä pikapanoja...
Mikä sitten lasketaan pikapanoksi?Meillä ei yksikään sessio kestä alle kahta tuntia =)