Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.
Me harrastetaan pitempiä sessioita eikä pikapanoja...
Mikä sitten lasketaan pikapanoksi?Meillä ei yksikään sessio kestä alle kahta tuntia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.
Mikä sitten lasketaan pikapanoksi?Meillä ei yksikään sessio kestä alle kahta tuntia =)
Sitä ei varmaan pysty sitten käymään edes töissä tai lapsia tekemään jos joka päivä 6-8 tuntia menee sekstatessa[/quote
Ei olla tekemässä lapsia =) ja vuorokaudessa on 24 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Sitä ei varmaan pysty sitten käymään edes töissä tai lapsia tekemään jos joka päivä 6-8 tuntia menee sekstatessa[/quote
Pakko näyttää tämä miehelle, sen mielestä minä olen nymfomaani![]()
Voi kuule helposti,pitkiä ihania hyväilyjä,välillä yhdyntä,taas hyväilyjä,taas yhdyntä,seksin saa kestämään vaikka miten kauan.Onneksi ei ole viiden minuutin miestä ja hyvin kestää paikat,ei ole ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Ei voi olla totta! Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia? Meillä on ihan hyvä, jos mies ensin vähän lämmittelee ja sit itse asiaa sen viis minuuttia. Millaiset teräsvehkeet teillä oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:No oikeasti minä olen kyltymätön =)Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.
Pakko näyttää tämä miehelle, sen mielestä minä olen nymfomaani![]()
Halailusta kaikenmaailman hiplailun kautta menee ainakin se tunti helpostikinAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia?
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Kateellisena kysyn vai niin:ltä, että onko tota jatkunut jo pitkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Halailusta kaikenmaailman hiplailun kautta menee ainakin se tunti helpostikinAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia?Tai siis, ainakin mä lasken myös esileikin seksiin kuuluvaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Ei voi olla totta! Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia? Meillä on ihan hyvä, jos mies ensin vähän lämmittelee ja sit itse asiaa sen viis minuuttia. Millaiset teräsvehkeet teillä oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:No yleensä päivittäin.
Mutta toki on viikkoja jolloin harrastettu 1kerran tai sitten 10kertaa.
Jos joku keskiarvo sanotaan,niin sanotaan vaikka 4krt viikossa
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelliset:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Halailusta kaikenmaailman hiplailun kautta menee ainakin se tunti helpostikinAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia?Tai siis, ainakin mä lasken myös esileikin seksiin kuuluvaksi...
Voi onnellinen. Meillä ei esileikistä tietoakaan! Suoraan asiaan ainaTai joskus saan ukon pakotettua hiplailemaan vähän alkuun tai joskus minä suostun ottamaan häneltä suihin.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Ei voi olla totta! Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia? Meillä on ihan hyvä, jos mies ensin vähän lämmittelee ja sit itse asiaa sen viis minuuttia. Millaiset teräsvehkeet teillä oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:Alkuperäinen kirjoittaja Onnelliset:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Halailusta kaikenmaailman hiplailun kautta menee ainakin se tunti helpostikinAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia?Tai siis, ainakin mä lasken myös esileikin seksiin kuuluvaksi...
Voi onnellinen. Meillä ei esileikistä tietoakaan! Suoraan asiaan ainaTai joskus saan ukon pakotettua hiplailemaan vähän alkuun tai joskus minä suostun ottamaan häneltä suihin.
Tosi surullista.Onneksi on mies joka panostaa minun nauttimiseeni,olen onnellinen siitä.Monessa parissuhteessa seksin vähäisyys jotuu varmasti paljolti siitä ettei mies tiedä yhtään miten naista kuuluu koskea eikä nainen saa sanotuksi.Eikä nainen nauti seksistä yhtään.Ei kai sellaista haluakkaan mistä ei mitään saa irti.