G: Miten usein normaalilla suomalaisella pariskunnalla puuhaillaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä varmaan keskimäärin joka toinen päivä. Silloin jos on aikaa niin päivittäin mutta monesti nukkumaankin päästään vasta illalla myöhään ja jos aikainen herätys aamulla niin mieluummin nukumme.

Meillä harrastetaan nykyään onneksi 3-5 kertaa viikossa!

Monta vuotta meni tässä samaisessa parisuhteessa niin, että harrastetiin ehkä joka toinen kuukausi. Ei ihme, että oltiin eron partaalla... saatiin laitettua jokin aika sitten asioita perspektiiviin ja setvittyä sotkumme ja nyt taas seksi maistuu, molemmille! (=

Ennen lasta monta krt. viikossa ja lapsen jälkeen yleisesti(kausia siis on että välillä aktiivisempaa välillä hiljasempaa) ehkä n.kerran kahdessa vkossa eli 2-3krt.kk.Ja on mielestäni liian vähän.Meillä on eri työrytmi ja sitten poika on koko ajan läsnä ei oikeen "pysty"...iltaisin väsyttää(no nyt olen raskaanakin)ja aamulla mies on jo lähtenyt töihin kun herään...pitäisi varmaan lähteä lomalle tai kun poika ois hoidossa ni sitten ois paremmat mahdollisuudet...kuulosta hirveeltä mutta tämä on tilanne tällähetkellä-parempia aikoja odotellessa... B)

Muutaman kerran viikossa, muutaman kerran päivässä tai muutaman kerran kuussa. Riippuu niin paljon kiireestä ja väsymyksen määrästä. Aktiivisten kausien välissä on rauhallista ja sitten taas alkaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.

Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:
3-4 kertaa viikossa. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ollaan molemmat yliaktiivisia mitä seksiin tulee... Aina oltu.

Minä olen yliaktiivinen ja se kolme-4 kertaa päivässä on normaali.En sanoisi että kolme-4 kertaa viikossa olisi mitenkään yliaktiivista.

Me harrastetaan pitempiä sessioita eikä pikapanoja...

Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.
Mikä sitten lasketaan pikapanoksi?Meillä ei yksikään sessio kestä alle kahta tuntia =)

Siltikin yliaktiiviselle kolme neljäkin kertaa viikossa on tosi vähän.
Mikä sitten lasketaan pikapanoksi?Meillä ei yksikään sessio kestä alle kahta tuntia =)

Sitä ei varmaan pysty sitten käymään edes töissä tai lapsia tekemään jos joka päivä 6-8 tuntia menee sekstatessa :whistle:

Ei voi olla totta! Miten te saatte seksin kestämään pari tuntia? Meillä on ihan hyvä, jos mies ensin vähän lämmittelee ja sit itse asiaa sen viis minuuttia. Millaiset teräsvehkeet teillä oikein on?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä