G: Miten usein miehesi käy suihkussa?

Sanni
Ehkä 2 kertaa viikossa :( Tosi inhottavaa. Pilaa sillä jo omat vuodevaatteensakin (emme asu nyt yhdessä). Tyynyt tyynyliinojen alta esimerkiksi muuttuvat aivan oranssirasvaisiksi parissa kuukaudessa. Kehtaa saada slaagin kun olen todennut että esim. seksiä ei tod. tipu jos on likainen. Ette usko miten monta kertaa tästä on tapeltu.

Olen kuulemma ylihygieeninen ja nipo ja täti. Sanokaa olenko?

3x
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Ehkä 2 kertaa viikossa :( Tosi inhottavaa. Pilaa sillä jo omat vuodevaatteensakin (emme asu nyt yhdessä). Tyynyt tyynyliinojen alta esimerkiksi muuttuvat aivan oranssirasvaisiksi parissa kuukaudessa. Kehtaa saada slaagin kun olen todennut että esim. seksiä ei tod. tipu jos on likainen. Ette usko miten monta kertaa tästä on tapeltu.

Kuvottavaa!! Et ole nipo yhtän! :D

vieras
Joka toinen päivä. Atoopikko. Pesaisee kyllä naaman, kainalot yms. joka päivä. Joskus, kun iho oikein pahana, täytyy venyttää joka 3. päivään kun suihku on iholle just pahin.

kkk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joka toinen päivä. Atoopikko. Pesaisee kyllä naaman, kainalot yms. joka päivä. Joskus, kun iho oikein pahana, täytyy venyttää joka 3. päivään kun suihku on iholle just pahin.
toi ei kyllä pidä paikkaansa että suihku atoopikolle pahin, päinvastoin! rasvaa ei saa laittaa likaiselle iholle, siitä se iho pahaksi menee!

terv. atoopikko ja atoopikon äiti

vadelma ballerina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toi ei kyllä pidä paikkaansa että suihku atoopikolle pahin, päinvastoin! rasvaa ei saa laittaa likaiselle iholle, siitä se iho pahaksi menee!

terv. atoopikko ja atoopikon äiti
Ei meidänkään atoopikkomies pidä suihkussa käymisestä, sanoo että se vaan pahentaa ihon kiristystä.

flikka
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:

Et ole nipo, mutta joillakin ihon oma rasva voi tummuttaa tyynyt nopeastikin vaikka olisi kuinka puhdas, mun mies esim sellainen. Joka pvä käy vähintään kerran suihkussa, treenipäivinä 2. Silti tyyny kellastuu todella nopeasti (vaihdan lakanat viim 2vkon välein, ja tyynyliinat usein siinä välissä vielä).

rehis
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Liian harvoin. Ei edes joka päivä. :(
Onnex olen kännissä ni tule erehellinen vastaus : vähintään kerran päviässä. jos ollan aloitammassa seksiä niin sanon usein "mene nyht pee´semään se mulkku ensin" ja menee aina kiltisti. sit otan suihin jne siitä eteenpäin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:
Meillä minä käyn keskimäärin joka toinen päivä, mies ehkä joka kolmas päivä ja lapsi kerran tai pari viikossa.
Meillä näin. Hirveetä vedenkulutusta jos joka päivä kävis. Tietty me ei tehdä raskasta työtä eli ei hikoilla. Eikä haista pahalta =)

Yhteistyössä