U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olen hyväksynyt tähän mennessä kaikki pyynnöt...ja olen itse tosi laiska lähettelemään pyyntöjä.
Olenkohan lähettänyt 5, ja yksi pyynnöistä hylättiin.
Ja se kyllä sieppasi sikäli että ko henkilö laittoi mulle e-mailia, olemme siis tuttuja entuudestaan, ja hän sanoi ettei voi hyväksyä mua facebookiin kun hänellä on kaksi sellaista kaveria siellä jotka eivät pidä minusta, eikä hän halua heille paljastaa että me olemme väleissä keskenämme, ettei menetä näitä kahta kaveriaan...mutta voidaan olla e-maili kavereita, kun kukaan ei tiedä siitä, sanoi hän, siis jo 49-vuotias nainen...hohhoijaa, tuli mieleen ala-koulu-ajat...
mä olen itse laittanut pyynnön sellaisille, joille voisin vaikka samantien soittaakin. Mutta eipä mulla siellä komeilekaan sataa kaveria.![]()
olisi kätevää, jos kaverit voisi jaotella a- ja b-luokkaan, ilman että he sitä tietävät. B-luokkalaiset eivät näkisi sitä kaikkea, mitä a-luokkalaiset näkisivät. Onko tuollainen mahdollista, en ole niin paljon käyttänyt.
Toi on ollut mahdollista jo iät ja ajat!!!!!!!!![]()
ei ole todellista!![]()
mitä oikein olet tehnyt?
olen hyväksynyt tähän mennessä kaikki pyynnöt...ja olen itse tosi laiska lähettelemään pyyntöjä.
Olenkohan lähettänyt 5, ja yksi pyynnöistä hylättiin.
Ja se kyllä sieppasi sikäli että ko henkilö laittoi mulle e-mailia, olemme siis tuttuja entuudestaan, ja hän sanoi ettei voi hyväksyä mua facebookiin kun hänellä on kaksi sellaista kaveria siellä jotka eivät pidä minusta, eikä hän halua heille paljastaa että me olemme väleissä keskenämme, ettei menetä näitä kahta kaveriaan...mutta voidaan olla e-maili kavereita, kun kukaan ei tiedä siitä, sanoi hän, siis jo 49-vuotias nainen...hohhoijaa, tuli mieleen ala-koulu-ajat...
Muutaman pyynnön olen laittanut, yksi hylättiin. Täytyy myöntää, että olin loukkaantunut, kun kyseessä on työkaveri, jota olin pitänyt mukavana ja jolle olin koettanut olla mukava (uusi työntekijä ) alusta asti. Olen lapsellinen, mutta ei ole tehnyt mieli hänelle kauheasti jutella enää, ja välimme ovat viilentyneet selvästi.
Joitakin olen hylännyt, mutta siksi, etten ole edes tuntenut kyseisiä tyyppejä!
jos teillä on iso työyhteisö, sille uudelle tyypille on tullut paljon muistettavaa kerralla, ja voi olla jo ties monesko kerta, että uusi työpaikka. joten muisti voi olla kuormittunut eikä välttämättä muista sinua samalla tavalla kuin sinä hänet, jos sinä taas olet ollut pitkään samassa työpaikassa ja samalla paikkakunnalla ja niin pois päin.
Minä olisin varmaan pettynyt ja surullinen ja masentaisi, jos tulisin torjutuksi. Siis vähän aikaa. En ole facebookissa,mutta viime aikoina tuntuu siltä että tulen torjutuksi koko ajan. Varsinkin sukulaisten taholta. Jotka jäävät etäiseksi eivätkä ymmärrä elämäämme, välimatkan takia.