Jos sinua ei haluta ja mies fonkaa (seksiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos MUA ei haluta niin sillon en anna!! Eikös rakasteluun pitäisi molempien olla halukkaita??? Ei säälistä! Kädelle sit vaan kylppärin puolelle jos ei pysty ilman olemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kai se mies osaa muitakin lämmittelykeinoja kuin vinkumisen? Ne muut keinot voi purra hyvinkin, koska eihän kukaan kai periaatteessa joka hetki valmis ole (se mieskään). ja ne esileikithän on keksitty myös...

mä olen huomannu saman ...mutta ei meijän ukko mitään esileikeistä ymmärrä se on vaan sitä vonkaamista ja muakaan ei tosiaan lämmitä ajatus jokapäivä ja kokoajan... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja katus:
sanon et ei kiinnosta, jos ei mee perille niin huudan, ja jos se ei sitäkään ymmärrä niin sit lävähtää!

entäs jos se tykkääkin piiskaamisesta ja innostuu lisää??? :laugh: :laugh:
sorry minun kai pitäis lähteä tästä makuukammarin puolella ja jos se mieskin jossakin vaiheessa perässä.... nukkumaan.... =)

Tää meiän hullumyly on semmosta, ettei mun ehdi tehdä mieli ja esileikin aikanakin sitä vaan kuuntelee, että heräskö jompikumpi muksuista.
Mutta tehdään miehen kanssa niin, että jo päivällä sovitaan illaksi "treffit", niin jo se pelkkä ajatus valmistelee naisen aika hyvin. En sitte suunnittele muuta ohjelmaa. (Mulla on intohimo lukemiseen ja kun minä luen, niin mua ei saa häiritä, voip saada jonkun esineen otsaansa.)

Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Meillä ei kyllä vielä tähän päivään mennessä ole tuollaista tilannetta tullut. Olen aina valmis kuin pieni partiopoika :D pikemminkin itse joutuu aina vonkaamaan

Sama täällä. Mä en ole vielä kertaakaan torjunu miestäni ku tekee aloitteen (tekee sen niin harvoin et tilaisuus on käytettävä hyväksi :laugh: ).

Mutta mies kyl on kääntäny mulle monet kerrat selkänsä, ku on yrittäny jotain. Sillä kai mä en enää juuri mitään yritäkkään, ei oo kivaa saada lähes aina pakkeja :(

Annan, kyllähän se silti hyvältä tuntuu vaikkei ihan täysillä mukana ole :) Joskus tosi harvoin jos molemmat ollaan tosi väsyneinä niin käytän järkeäni ja käännän selkäni että nyt kyllä nukutaan -tosin sitten mies saattaa valvoa pari tuntia ja herättää mut uudestaan...

Yhteistyössä