G:Mitäs ootte puuhaillu tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Meillä mies lähti aamulla aikasin rakentamaan uutta laituria(ja tulee todennäkösesti myöhään kotiin).

Tytön kanssa ollaan ulkoiltu- tosin vaan vähän aikaa kun se sai kamalan yskänpuuskan(johtuu varmaankin tosta katupölystä) :(

Nyt tytsy nukkuu päikkäreitä- ja mä palstailen :D
Ja tein mä ruokaakin ja leivoin omenapiirakkaa :p

Aamulla olin koiran kanssa reilun tunnin lenkillä, sit silitin pyykkejä ja etsin netistä linnunpöntön teko-ohjeita ja luin cottonien kotisivuja. Nyt ukko kuorii peruinoita ja porkkanoita ja mä lähden siitä jatkamaan ruuanvalmistusta. Vakavamielinen keskustelu kapinoivan teinin kanssa ohjelmassa iltapäivällä.

Vähän siivoiltu, ulkoiltu, syöty, juoksutettu koiraa, kävin kaupassa ja apteekissa.
Pitäis varmaan vielä mennä koiraa juoksuttamaan.

Hyvin vähän siivoillut, tehnyt Stasin kanssa kaavat johonkin klänninkiin, ruokaa laitoin ja söin, roikkunut palstalla, putsannut villisiannahan ja roudannut hirven-, hevosen- ja villisiananahat järveen ja huuhdellut ne siellä... Ei ihan kevyttä puuhaa nostella märkiä, karvaisia nahkoja.

Ja nyt hengähdän hieman.

Ai niin, ne normaalit Fifin lenkitykset ja muut tietenkin myös.

Heräsin klo 10
Tein tunnin töitä koneella
Söin aamupalaa miehen kanssa, jonka jälkeen mies lähti levyttämään
Pistin pyykit pyörimään
Pesin kylpyhuoneen lattian ja kaapit
Kuuntelen tämänhetkistä lempilevyä, laulan, tanssin ja jatkan siivoamista

Suunnitelmissa saada koti puhtaaksi, jonka jälkeen teen ruoan, luen kirjaa ja katson elokuvaa. Taidan lykätä jumppaan menon huomisaamuksi, laiskottaa vähän.

Herättiin tytön kanssa 6.30. Lapsi katsoi dvd:tä ja mä torkuin sohvalla tunnin verran, sitten alettiin miettimään aamupalaa.
Yhdeksän maissa mies heräsi ja teki aamuhommansa. Sitten pelailtiin muistipeliä kolmestaan.
Pelien jälkeen lähdettiin ulos. Siivottiin talvitavaroita varastoon. Lähdettiin kävelylle, joka muuttuikin metsäretkeksi, kun kohdattiin matkalla naapurin ukko, joka tykkää tarinoida luonnosta ja kylän historiasta. Saatiin sitten opastettu kiertokävely lähimetsässä. =)

Laitoin lounasta, syötiin. Olen kirjoittanut blogia, notkunut netissä ja nyt aion alkaa täydentämään leikekirjaani. Kohta tulee kirvesmies tarkastelemaan ensi kesän urakkaa.

Yhteistyössä