G: Mitäköhän kysymystä miehet inhoaa eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE1=Ultramariini;26812852]pitää vastata kun kysytään ja pitää vastata oikein, jos vastaa vähänkin väärin se ei ole hyvä, mutta toisaalta sekään ei ole hyvä, että vastaa odotusten mukaisesti, koska silloinhan saattaa olla, että vastaa vaan siksi, että vastaisi odotuksia, eikä siksi että sanomaansa tarkottaisi....:rolleyes:[/QUOTE]

oot yksin! Hei pelataan. Et uskalla näyttää omaa iteäs. Vaikka näyttäsit itses oisin vaan kaveri?

[QUOTE="vieras";26812933][QUOTE1=Ultramariini;26812852]pitää vastata kun kysytään ja pitää vastata oikein, jos vastaa vähänkin väärin se ei ole hyvä, mutta toisaalta sekään ei ole hyvä, että vastaa odotusten mukaisesti, koska silloinhan saattaa olla, että vastaa vaan siksi, että vastaisi odotuksia, eikä siksi että sanomaansa tarkottaisi....:rolleyes:[/QUOTE]

oot yksin! Hei pelataan. Et uskalla näyttää omaa iteäs. Vaikka näyttäsit itses oisin vaan kaveri?[/QUOTE]

Mitä pitäisi näyttää. He, joille itseni olen näyttänyt, ovat nähneet sisäisen ja ulkoisen kauneuteni ja rumuuteni.

:saint:

[QUOTE="lauri";26812709]"Missä kohtaa me sun mielestä mennään tässä suhteessa?"[/QUOTE]

Kyseleekö joku oikeasti noin hölmöjä? Onko tuo jotain koodikieltä kysymykselle "mikset kosi mua?"
Mieheni on ilmeisesti päässyt aika helpolla. Tältä listalta olen syyllistynyt vain tuohon "näytänkö lihavalta" -kysymykseen, ja siihen saan aina rehellisen, tarvittaessa varovaisesti muotoillun vastauksen :D

Ihan aiheen vierestä, mutta mun mies vastaa AINA rehellisesti, ei siis edes koita valehdella/kaunistella mitään, olen oppinut siis kysymään kysymyksiä, joihin haluan oikeasti vastauksen.

Mun miehen yksi ärsyttävimmistä piirteistä on se, kun kysyy esim
"miten lämmintä ulkona on?"
Niin se heti, että "kuinka niin?"

Toinen on se ohi vastaaminen, se olettaa, että mä tarkoitan lämpötilakysymyksellä esim uimaan menemistä tai ihan mitä nyt kuvitteleekin ja sanoo, että " ai meinasitko lähtä lasten kanssa uimaan?"

Kun mä vaan haluan vastauksen...

Tai jos kysyy, että "oliko sulla milloin seuraava kokous?"
Niin taas se pohtii, että "kuinka niin?"

Kun mä vaan saakeli haluan tiedon kalenteriin...

MIKSI ei voi VASTATA suoraan kysymykseen, eikä aina ohi.

[QUOTE="mies";26812808]Kysymykset, joissa on aivan sama mitä vastaa ja mikään vastaus ei ole hyvä/oikein/merkityksellinen kysyjälle.

Eli lähes 90% kaikista naisten kysymyksistä.[/QUOTE]

:laugh:

Mun miehen yksi ärsyttävimmistä piirteistä on se, kun kysyy esim
"miten lämmintä ulkona on?"
Niin se heti, että "kuinka niin?"

Toinen on se ohi vastaaminen, se olettaa, että mä tarkoitan lämpötilakysymyksellä esim uimaan menemistä tai ihan mitä nyt kuvitteleekin ja sanoo, että " ai meinasitko lähtä lasten kanssa uimaan?"

Kun mä vaan haluan vastauksen...

Tai jos kysyy, että "oliko sulla milloin seuraava kokous?"
Niin taas se pohtii, että "kuinka niin?"

Kun mä vaan saakeli haluan tiedon kalenteriin...

MIKSI ei voi VASTATA suoraan kysymykseen, eikä aina ohi.

Syyllistyn itekkin tohon, kuinka niin juttuun :D. Ja olen nainen, mies ihmeen kärsivällisesti jaksaa aina vastata. Toki mun mies tekee samaa, sillonkun ite kysyn jotain :D. Kyselee multa mikä mulla on, vaikka mula ei oliskaan sillä hetkellä mikään ja sama toistepäin. Ollaan melko samanlaisia, vaikka erilaisia ollaankin :laugh:.

Minäkin kysyn välillä "Miten niin?", mutta kyllä usein tarvitseekin tarkentavan selityksen miesten epämääräisille kysymyksille, vastaus kun kuitenkin saattaa vaihdella.

En kyllä jaksa kysyä miehiltä mitään tuollaisia kehunkerjäys- tai kompakysymyksiä. Yleensä kysyn vain asioita, joihin haluan saada ja tiedän saavani rehellisen vastauksen.

Yhteistyössä