G: Mitäköhän kysymystä miehet inhoaa eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Inhotuimpia lienevät sellaisissa tilanteissa, joissa minä olen kaikkitietävässä ihmisten tunnetilojeni lukutaidossa :saint: tehnyt päätelmän, että miestä vaivaisi joku ja tuon sen esille joko kysymysmudossa tai vielä pahempaa valmiina päätelmänä, että joku hiertää..

Silloin kun EI MIKÄÄN VAIVAA|:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Inhotuimpia lienevät sellaisissa tilanteissa, joissa minä olen kaikkitietävässä ihmisten tunnetilojeni lukutaidossa :saint: tehnyt päätelmän, että miestä vaivaisi joku ja tuon sen esille joko kysymysmudossa tai vielä pahempaa valmiina päätelmänä, että joku hiertää..

luokitella! sitten et saa ketään! Kylmä totuus! mieti sitä!

Aivon omistavat ei välttämättä osaa olla tunteiden kanssa!

[QUOTE="vieras";26812798]luokitella! sitten et saa ketään! Kylmä totuus! mieti sitä![/QUOTE]

Siis en saa luokitella, vai en saa ketään. Totuus ei ole aina kylmä. Vaan värikäs, jos se on minun totuuteni:saint:

[QUOTE="mies";26812808]Kysymykset, joissa on aivan sama mitä vastaa ja mikään vastaus ei ole hyvä/oikein/merkityksellinen kysyjälle.

Eli lähes 90% kaikista naisten kysymyksistä.[/QUOTE]

pitää vastata kun kysytään ja pitää vastata oikein, jos vastaa vähänkin väärin se ei ole hyvä, mutta toisaalta sekään ei ole hyvä, että vastaa odotusten mukaisesti, koska silloinhan saattaa olla, että vastaa vaan siksi, että vastaisi odotuksia, eikä siksi että sanomaansa tarkottaisi....:rolleyes:

Yhteistyössä