G: Onko miehet tänne tervetulleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pysykööt omilla sivuillansa:
Minä en toivota tervetulleiksi.
Minua ällöttää miesten seksistiset jutut. Pervoilkoot miesten palstoilla jatkossakin tai menkööt seksipuolelle! :kieh::headwall:

ja harmaana ku se mummon kuollu siili..

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Pysykööt omilla sivuillansa:
Minä en toivota tervetulleiksi.
Minua ällöttää miesten seksistiset jutut. Pervoilkoot miesten palstoilla jatkossakin tai menkööt seksipuolelle! :kieh::headwall:

ja harmaana ku se mummon kuollu siili..

Joo, kun mustana olen mielinkielin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
miulle se on se ja sama palstaileeko täällä miehiä vaiko ei.
Sekaan vaan :wave:

Eiköhän tänne ole ihan sallittua kaikkien kirjotella.

Mut ihan vinkkinä et ei kannata noin kovin yleistää, vaikka ymmärrän et taidat olla aika tuohtuneessa mielentilassa. Kaikki ei peesaile vaan toisia ja toisaalta ei kai kukaan mies voi puhua tyhjentävästi koko miessukukunnan äänitorvena, niinku ei vastaavasti kukaa nainenkaan. :xmas:

Anteeks?? Onkohan siul nyt menny puurot ja vellit sekasin??
minen oo missää tuohtuneessa mielentilassa vaan toivotin myös äijäkkeet tänne tervetulleeks.
Niin ja missä vaihees oon sanonu ettei tänne sais kaikki kirjotella?

:o :o :o :o :o

Anteeks :flower: Tuli kait ajatuskatko. Tarkotin peesata sua ja loppuosa oli ap:lle :laugh:

mie olin jo jotta :ashamed: mitä pahhaa oon sanonu, en niin mittää.. :'(

Et ollukkaa :heart: minun ajatuskatko

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Toki =)
Missä lukee että palsta on vain naisille? Vai onko tämä joku kirjoittamaton sääntö mistä en ole kuullut...

Ai onko jääny huomaamatta? Se oli siellä samassa missä kiellettiin vihreiden alushousujen käyttäminen palstaillessa =)

Toki =)
Missä lukee että palsta on vain naisille? Vai onko tämä joku kirjoittamaton sääntö mistä en ole kuullut...

Ai onko jääny huomaamatta? Se oli siellä samassa missä kiellettiin vihreiden alushousujen käyttäminen palstaillessa =)

Huh, onneksi ei ole vihreitä alushousuja, olisi mennyt ohi tämäkin sääntö ;) :D

Toki =)

*käy vaihtamassa alkkarit*
:xmas:

Toki =)

onneks en ite käytä ollenkaan niin oon aina tervetullu tänne.. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Toki =)

Hö ja yv:ssä sanotte aina ettei teillä ees oo pöksyjä!

:o

HUIJAUSTA! :saint:

Toki =)

:kieh: Et vissii oo ikinä nähny niitä leffoja, sketsejä yms missä naiset tupakka suussa ja rötvä-kotivaatteis paplarit päässä puhuu seksipuhelimeen luuri korvan ja olkapään välis ku samalla tekee ruokaa tai silittää vaatteita. No täällä harrastetaa vähä samaa tietsikalla :laugh:

Sori vaa jos rikoin herkän illuusion :hug:

Toki =)

:kieh: Et vissii oo ikinä nähny niitä leffoja, sketsejä yms missä naiset tupakka suussa ja rötvä-kotivaatteis paplarit päässä puhuu seksipuhelimeen luuri korvan ja olkapään välis ku samalla tekee ruokaa tai silittää vaatteita. No täällä harrastetaa vähä samaa tietsikalla :laugh:

Sori vaa jos rikoin herkän illuusion :hug:

Hittolainen JekkuJane! Tuo oli paha :D
Nyt en voi ottaa enää yhtään yv:tä tosissani
:kieh:

(ne kuvatki on varmaan googletettu netistä alunperin.. :ashamed: )

Ja just tuota helvetin salaparitusta.
Mulle tämä palsta on ollut ennen irtiotto miehistä kun työpaikallakin vain ahdistellaan ja sama meno jatkuu täällä.
EPISTÄ! :'(

Musta on aina hienoa, että tulee asioihin erilaisia näkökulmia. Joskus sitä vaan on itse sokea sille toiselle näkökulmalle, joten rauhaa rakastavana ihmisenä olen iloinen, jos joku sen pystyy mulle kertomaan ja mahdollinen erimielisyys saadaan soviteltua.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Musta on aina hienoa, että tulee asioihin erilaisia näkökulmia. Joskus sitä vaan on itse sokea sille toiselle näkökulmalle, joten rauhaa rakastavana ihmisenä olen iloinen, jos joku sen pystyy mulle kertomaan ja mahdollinen erimielisyys saadaan soviteltua.

*pusu*

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Hittolainen JekkuJane! Tuo oli paha :D
Nyt en voi ottaa enää yhtään yv:tä tosissani
:kieh:

(ne kuvatki on varmaan googletettu netistä alunperin.. :ashamed: )

Sieltähän me kuvat otetaan. :whistle: :p

Minä oon ollu sen verran laiska ettimään netistä ns. tavisten hyvän näkösiä kuvia et en oo laittanu mitää sinne profiilii ku jos en Angelica Jolien sinne laitan nii johan sen kaikki heti huomaa imuroiduksi. Mut nyt sillä kait ei olis enää nii väliä ku tuli paljastettua...

Yhteistyössä