G: Mitä tuotetta olet käyttänyt vahingossa luullaksesi sitä toiseksi tuotteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja suihkutettavaa dödöä hiuslakkana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Optu4265:
Lähettiin kerran kesämökille, jonne otin mukaan valmiin kakkupohjan sekä floran vispikermaa. Tarkoitus oli käydä noin 10 km päässä olevalta mansikkatilalta keräämässä mansikoita ja tehdä kakku. Siellä sitä hiki päässä kerättiin mansikoita jeesus helteessä, mökille kun tultiin, huomattiin että eihän täällä mitään vispilöitä tietenkään ole... Parempi puolisko jo siinä vaiheessa sanoi jotain minun tyypillisestä tunaroinnin taidostani. Nou hätä, rupesin sitten haarukalla veivaamaan sitä kermaa kakkua varten. Aikaa meni, voin kertoa että aika kauan ja tunnelma oli hmm... jokseenkin kireä jo aiemmin olleista tapahtumista johtuen. Siinä vaiheessa kun ranne hellänä sain vispattua kerman pohjan päälle lusikoitavaan kuntoon, menin sitten ja supsuttelin siihen SUOLAA! Ja kaiken huippu oli, kun mies oli sitä mieltä että tein sen tahalleni :whistle:

Joo, en tehnyt, kyllä otti hermoon itteäkin :LOL:
:LOL:
 
Tuo kimallegeelivitsi... voi taivas että on vanha juttu ja tuhat kertaa kuultu. :D

Itse olen pienessä sievässä ravintolaillan jälkeen puhdistanut silmämeikit kynsilakanpoistoaineella. Silla valkoisella muovipullolla, jossa sininen teksti ja korkki... Oliskohan joku Mirame?
 
Käytin jotain hajuveden rinnakkaistuotteena olevaa suihkugeeliä vartalorasvana, melkein purkin loppuun :saint: Tuntuihan se vähän tahmealta, mutta täydestä meni.


Huulirasvaa olen töhrännyt nassuun peitepuikon sijaan.
 
toivoton tunari
Apua, mä kuolen nauruun teidän kanssanne. Mies kävi tossa hätääntyneenä kysymässä että tuleeko keskenmeno, luuli että itken hysteerisenä.

Mä olen kamala tohelo ja nuo hammastahna ja mauste jutut on tullut moneen kertaan koettua.
Tällä viikolla kävi niin että odotin tärkeää puhelua kello yksi päivällä. Olin kaupassa ja kello oli jo vartin yli. Ihmettelin miksei puhelua tule ja tarkastin kännykkäni, niin laukusta löytyikin vain langaton kotipuhelin.
 
Oltiin joskus vuonna 1 ja 2 työpaikan virkistyspäivillä ja siellä oli oriflame-esittely. Mun työkaverit oli vanhempia puheliaita rouvia ja eivätkä viitsineet kuunnella esittelyä vaan naureskelivat ja höpöttelivät siinä samalla. Mentiin sitten saunaan jossa oli tarjolla näitä tuotteita kokeiluun. Oltiin viimeisiä ja mulla oli omat tuotteet mukana niin en viitsinyt tarkistaa mitä oli tarjolla. Joku oli siirtänyt kaikki purkit pukuhuoneeseen kun tultiin viimeisenä ja nämä rouvat sitten alkoi kokeilemaan rasvoja. Pullotolkulla lutrasivat saunapuhtaaseen ihoon aineita, ilman silmälaseja. Toinen alkoi ulvomaan että tää aine kirvelee ihan pirusti naamassa johon toinen vastasi että anna mennä vaan kun kerran ilman saa. Voitelivat nahkansa aineilla ja valittivat että ei kovin hyvää kun kirvelee ja kiristää ja kutittaa. Mentiin siitä sitten syömään ja rouvat valittelivat nahkojaan mutta päättelivät että täytyy olla tehokasta rasvaa kun vaikutus suorastaan tuntuu. Kunnes esittelijä sitten kysyi että miltäs se kuoriva suihkugeeli ja syväpuhdistava shampoo tuntui?
Loppuruokailu meni ihan totaalisessa hepulissa :D Pääsivät sitten myöhemmin pesulle.
 
riikka
tämän olen kertonu jo aiemmin täällä, mutta Canesen hiiva voidetta levittelin kerran koko kasvot täyteen, kunnes aloin miettiä että on vähän jäykkää kun ei meinaa levitä niin hyvin. ja tajusin ettei se olekaan kasvovoidetuubi. Ja ei muutakuin naama heti saippuapesulle.
 
maria
Exän piti sivellä kikkeliinsä sellaista hiivalääkettä (mulla hiivakierre), mutta rasvasi jormansa minun reseptifinnirasvallani. Ei kyllä ollut sen jälkeen näpyn näppyä.
 

Yhteistyössä