G: Mitä tuotetta olet käyttänyt vahingossa luullaksesi sitä toiseksi tuotteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja suihkutettavaa dödöä hiuslakkana
  • Ensimmäinen viesti
sivalainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ja minkä hiton takia joku laittaisi tuoksuvoidetta fännyynsä ennen gyneä?
Niin, tai ikinä?
Niin no itse laitan joskus perunan housuntaskuun kun menen gynelle. Se saattaa hämätä lääkäriä kuvittelemaan ettei pimpsani haise. Viimeksi se sanoi että: "Ohhoh - kylläpäs nälkä jo kurnii. Onneksi kohta on lounasaika. Taitaa olla silliä ja perunoita tänään."
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Kehtaisko kertoa edes :ashamed:
no kerro nyt ku alotit:)


mulla nyt ei niin paha mutta..
sain siskoltani sellasen hius lakka pullon näkösen putelin. suihkuttelin sitä tukkaan useampaan otteeseen ja ihmettelin miksi kampaus ei pysy. no se olikin sit jotain kiilto juttua eikä lakkaa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Laitoin Ceridalia tukkaan, luulin sitä hiuslakaksi. Noin 2 sekunnin ajan luulin suihkuttavani lakkaa. Sitten ovikello soi ja vieraat tulivat. :/
hahaha kommentoiko kukaan vai itsekkö sit huomasit?
Se tuntui heti hyvin erilaiselta, kuin mitä odotin, joten huomasin sen kyllä, mutta kun ovikello soi. Oikeestaan tuli kylään meidän yksi kaveri, johon olin teininä tosi ihastunut. Mut mä menin sit peseen tukan uudestaan heti.
 
Vieras
Laitoin lapsen kärsimään... Unenpöpperöissäni olin laittavinani keittosuolaliuosta vauvalle nenään, vaan sepä olikin Jekovitia :eek: aukesihan se nenä silläkin, mutta vastalauseista päätellen ei tuntunut lapsesta kovin hyvältä. Parka.
 
Peuhu
Mulla oli kerran kaveri kylässä ja se oli aamulla mennyt jääkaapille ja juonut omasta mielestään mehukeittoa. Mä ihmettlelin herätessäni et mihin meidän kaikki mehutiivisteet ( omatekoista paksua) on hävinneet. Kaveri vaan sanoi et mä jo ihmettelinkin et ompa teillä tämäkän makuista mehukeittoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Haista paska, tuo tarina on MINUN täällä kertoma, ja tapahtui mun työkaverille.
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Haista paska, tuo tarina on MINUN täällä kertoma, ja tapahtui mun työkaverille.
Mä olen kuullut ton saman vitsin jo yli kaksikymmäntävuotta sitten.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Tää on muuten alunperin australialaisesta radioshowsta lähtösin tää urbaanilegenda. Löytyy guuglella juttua. Ilmeisesti jotkut edelleen levittää tätä omana tarinanaan. Alkuperäisessä versiossa kimallegeeli tulee tyttären pesusieneen jääneestä lastensaippuasta.

Vai asutko Australiassa? ;)
Kuka hemmetti pesee värkkinsä tyttären pesusienellä? :xmas:


Meillä kerran yksi vierailija sai janoonsa ison lasillisen mehua. Noita kotitekoisia herukkamehujahan on vähän kaikenlaisisa pulloissa. Siinä pullossa sattui olemaan juuri sitä, mitä etiketissä luki: punaviinietikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Käsitiskiainetta astianpesukoneeseen = ihan saatanasti vaahtoa.
Hups, mulle kävi kanssa noin. Meillä oli töissä laitettu konetiskiainetta vanhaan käsitiskiaine pulloon ja ne oli kaiken lisäksi vierekkäin, menin ja otin sitten siitä missä oli oikeasti käsitiskiaine. Se vaahto puhdisti mukavasti koneen, mutta sain aika kauan puuhastella, ennenkuin oli paikat siistinä...
 
Mä pesin nuoruudessa hiukset kerran huuhteluaineella. Äiti oli laittanut sitä shampoopulloon - ( ei tietoa miksi...) Ihmettelin vaan, kun hiukset oli pesun jälkeen edelleen rasvaiset. Äidin tultua kotiin selvisi syy ja ei muuta kuin oikealla shampoolla uudelleen pesemään.
 
Lähettiin kerran kesämökille, jonne otin mukaan valmiin kakkupohjan sekä floran vispikermaa. Tarkoitus oli käydä noin 10 km päässä olevalta mansikkatilalta keräämässä mansikoita ja tehdä kakku. Siellä sitä hiki päässä kerättiin mansikoita jeesus helteessä, mökille kun tultiin, huomattiin että eihän täällä mitään vispilöitä tietenkään ole... Parempi puolisko jo siinä vaiheessa sanoi jotain minun tyypillisestä tunaroinnin taidostani. Nou hätä, rupesin sitten haarukalla veivaamaan sitä kermaa kakkua varten. Aikaa meni, voin kertoa että aika kauan ja tunnelma oli hmm... jokseenkin kireä jo aiemmin olleista tapahtumista johtuen. Siinä vaiheessa kun ranne hellänä sain vispattua kerman pohjan päälle lusikoitavaan kuntoon, menin sitten ja supsuttelin siihen SUOLAA! Ja kaiken huippu oli, kun mies oli sitä mieltä että tein sen tahalleni :whistle:

Joo, en tehnyt, kyllä otti hermoon itteäkin :LOL:
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Optu4265:
Lähettiin kerran kesämökille, jonne otin mukaan valmiin kakkupohjan sekä floran vispikermaa. Tarkoitus oli käydä noin 10 km päässä olevalta mansikkatilalta keräämässä mansikoita ja tehdä kakku. Siellä sitä hiki päässä kerättiin mansikoita jeesus helteessä, mökille kun tultiin, huomattiin että eihän täällä mitään vispilöitä tietenkään ole... Parempi puolisko jo siinä vaiheessa sanoi jotain minun tyypillisestä tunaroinnin taidostani. Nou hätä, rupesin sitten haarukalla veivaamaan sitä kermaa kakkua varten. Aikaa meni, voin kertoa että aika kauan ja tunnelma oli hmm... jokseenkin kireä jo aiemmin olleista tapahtumista johtuen. Siinä vaiheessa kun ranne hellänä sain vispattua kerman pohjan päälle lusikoitavaan kuntoon, menin sitten ja supsuttelin siihen SUOLAA! Ja kaiken huippu oli, kun mies oli sitä mieltä että tein sen tahalleni :whistle:

Joo, en tehnyt, kyllä otti hermoon itteäkin :LOL:

ei hitsi:) anteeks mut ei voi kun nauraa kun kuvittelee tilannetta!

 

Yhteistyössä