Meillä riittää aamupalaksi. Kumpikaan lapsista ei oikein lämpene aamupalalle ennen klo kymmentä, mutta jotain kuitenkin pitää saada aamulla ennen koulua mahaan. Muutamat kyökkärefleksit aikaan saatu tyrkyttämällä leipää tai puuroa aamulla seitsemältä.marjat, hedlmät ja kasvikset ovat terveellisiä, mutta eivät YKSINÄÄN riitä aamupalaksi..aamupalan pitää sisältää mieluiten leipää (täysjyvä) tai puuroa (joskus muroja) maitotuotetta, ja sitten hedelmää, marjaa /kasvista tai täysmehua (se on ihan ok vaihtoehto, siitä saa energiaa, vitamiineja, nestettä)
ei kenenkään lapset ole kai täysin viljattomalla tässäkään ketjussa.Joku suuntaus on, ettei viljatuotteita tarvita, mutta onko se oikea...mene ja tiedä...Suuntauksia on nykyään toooodella paljon ja on todella vaikeaa tietää, mikä se oikea on...SEN VUOKSI LASTEN tulisi syödä vanhan ruokaympyrän/lautasmallin mukaan, jottei kasvu ja kehitys häiriinny. Aikuiset voivat sitten kokeilla muita juttuja..
Meillä vielä päiväkodissa söi aamuisin hyvin, kouluunmenon myötä väheni ja väheni.Huonoja aamupaan syöjiä ovat. Alakouluiässä jättäneet aamupalat pois. Siihen asti syöneet vaihtelevasti puuroja, hedelmiä, leipää, munakokkela, jugurttia, muroja
Juu ja mun raahaama Clipperin vihreä tee pitäis myös olla teillä, ellen ole jo juonut niitä loppuun.Ahaa nyt tajusin, miksi meidän kaapissa on pellavansiemenrouhetta!
Löytyy kaapista!Juu ja mun raahaama Clipperin vihreä tee pitäis myös olla teillä, ellen ole jo juonut niitä loppuun.
Tollaset jokapäiväiset säilyvät elintarvikkeet olen tottakai raahannut myös teille.