G: Mitä olet syönyt tänään?

Mä olen syöny:

-aamulla: 2 viipaletta ruisleipää, juustoa, kalkkunaleikkelettä, salaattia, kurkkua, tomaattia sekä lasillinen appelsiinimehua ja lisäksi vielä mansikoita

-Lounaan skippasin, kun olin treeneissä, treenien jälkeen join vaniljan makuisen proteiinipirtelön.

Lisäksi vettä

Päivällisellä syön lasagnettea ja salaattia, juomana maitoa.
 
Öh, aamulla branflakesia ja äsken käytiin synttäreillä jossa meni kakkua, kinkkupiirakka ja karjalapiirakka ja keksi. On kyl vähän huono olo:x Ei oo ihan meikäläisen normisettii...
Pitää tasapainottaa illasta jollain kevyellä, vähä hiilarisella ruualla.
 
kolmen lapsen kotiäiti
siis äiti, jonka lapset mummolassa..
söin aamulla muroja, leipää, (levite, juustoa, tomaattia) ja kahvia.
Äsken keitin puuroa.
Ja kohta mies tulee töistä ja lähemmä pitsalle, KAHDEN.
 
Aamulla söin 1 Vaasan maalaisviipaleen,päällä sipasu margariiniä ja 2 viipaletta kermajuustoa ja kahvia maidolla.
Kirjaston kahvilassa lasillisen appelsiinilimpparia.
Lounaaksi perunamuussia ja lihapullia tomaatti-kermakastikkeella ja salaattia,leipää ja vettä.
Illalla ehkä teen munakasta,salaattia ja leipää.
 
"henriikka"
Hervoton muki kahvia aamulla ja äsken teetä ja iso pala ruisleipää jossa pussillinen John West-tonnikalaa ja kurkkua päällä. En ole oikein aamupalaihminen...
 
Aamulla mukillinen kahvia ja töissä pari kupillista teetä. Lounaaksi salaattia buffasta (vihreää, tomaattisipuli, oliiveja, päärynä-homejuusto) ja saaristolaisleipää, omena. Kohta voisi mennä kahville ja syödä kahvin kanssa vaikka näkkärin.
 
"vierailee"
Kaksi palaa paahtoleipää makkaran ja margariinin kera, 4 kuppia kahvia, kaksi lautasellista kaalikeittoa,8 palaa Fani-pala suklaata,lasillinen pepsiä. Totaalisen surkeat ruuat siis. Niin ja vähän metrilakua.
 
"hippi"
Aamulla söin:

3 kananmunaa
3 ruispalaa
2 kuppia kahvia
1/3 litraa lidlin pähkinäjäätelöä
1 banaani

Välipalalla söin:
250g maitorahkaa
500g jugurttia

Lounaalla söin:
Perunamuussia paljon
Savulohta noin 300g
4 dl kevytmaitoa
ja jälkkäriksi pari monivitamiinivalmistetta, 2 kalanmaksaöljyä ja 4dl appelsiinimehua

Välipalaksi olen juuri syömässä
250 grammaa maitorahkaa
viinirypäleitä
kahvia

Seuraavaksi välipalaksi syön
purkin tonnikalaa öljyssä

Päivällinen on todennäköisesti kebabbia tai pitsaa

Iltapalaksi kermaisaa lohipiirakkaa lounaan jämistä
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
Aamupalaksi tuorepuuroa, omenamehua, kahvia
Lounaaksi uuniriisipuuroa, mehukeittoa, ruisleipää 2 palaa, päällä kinkkua, omenamehua

Päivälliseksi aion tehdä pinaattilettuja ja riisi-vihannessekoitusta. (Vaikkei kysyttykään :D.)
 
paatipaati
Aamulla kaks kuppia kahvia. Pari tuntia sitten yhden pienen perunan ja hivenen jauhelihakastiketta. Äsken sitten yksi vanukas.

Joo ei oikeen vielä maistu ruoka juhannuksen jälkeen.
 
"hmm"
[QUOTE="hmm";24070156]Aamulla söin pari paahdettua ruisviipaletta voilla,maidon kera.
Äsken avasin battery-tölkin ja tuplan puolikkaan,päiväruuaksi pihvejä salaatilla ja potuilla.[/QUOTE]

iltaruuaksi
 
"mmmm"
mä olen syönyt kupillisen fitness muroja,kupin kahvia ja vettä lääkkeiden kanssa sekä puolikkaan jogurtin..ja äsken söin karkkipussin lopun kun ei muillekaan näyttänyt kelpaavan.."kunnon" ruokaa syön vasta viiden maissa..Aika köyhää verrattuna monien muiden ruokiin..:(
 
"yks vaan"
Aamupala:

Yksi mantelileipä, päällä voi, juusto ja kurkku
2 isoa mukia maitokahvia

lounas:

Öljyssä käristettyä kukkakaalia, parsakaalia, valkosipulia ja pähkinöitä ja kylmäsavulohta.

Vettä oon kiskonu pitkin päivää paljon.
 
Aamiaiseks puuroa ja vattuja.

Lounaaksi "kukon salaatin" - kanaa, punasipulia, krutonkeja, ananasta, tomaattia, fetaa, salaattia. Chili-kastikkeella. Herkkua!

Kohta syön banaanin ja juon pullollisen sitruunavissyä :D
 
"Vieras"
Aamulla lautasellinen ruispuuroa + mansikoita, pari kuppia kahvia.
Lounaaksi broilerin rinrafile + perunaa, vettä ja jälkkäriksi kahvia.
Jos tyttö herää kohta niin syödään varmaan maitorahkaa välipalaksi. Jos nukkuu pitkään niin seuraava ruoka on viiden maissa karjalanpaistia, perunamuusia ja salaattia.
 

Yhteistyössä