G:Mitä leluja teille ei koskaan tulla ostamaan?

mitään lelua ei osteta sen vuoksi että kaikilla muillakin on tai että on muotia mutta se ei myöskään ole syy kieltää lasta saamasta lelua kunhan ei mene älyttömyyksiin. Jokunen pokemon löytyy ja brazkin mutta ei mitään koko pakollsita sarja mitään.
pyssyt on ainoa mitä ehdottomasti ei hankita eikä ole anakaan vielä hankittu.
 
Sanoin jo muistaakseni toissa jouluna, ettei enää yhtään pikkulegoa meille,koska niitä aivan liikaa :kieh: Huomasin kuitenkin kantavani kaksi isoa pakettia kyseisiä muovinkappaleita kotiin kaupasta, koska pienillä pojilla synttärit perjantaina ja lauantaina... :ashamed: ja pitäähän niitten saaha lahjaks sitä mitä toivovat... =)
 
weballergy
Hmm, ei meillä varmaan ole totaalista eitä minkään lelun suhteen.
Bratzeista en itse tykkää, mutta tyttö on niitä muutaman lahjaksi saanut ja itse niistä tykkää, niin miksei? Nukkeja ne on sille siinä missä muutkin. Vanhemmat usein vouhotuksellaan saa sen aikaan, että niitä bratzeja pitäis pitää jotenkin erilaisina kuin muita.
 
fuck off
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Täytyyhän lapselle ase ostaa jos se sitä haluaa. Muuten se ostaa sen itse 18-vuotiaana :kieh: (ja vielä turhautuneena!!!)
Voi kun sä lähtisit pois tältä palstalta kokonaan. Aina kun tulet johonkin ketjuun niin se muuttuu ilkeämieliseksi.
En nyt tätä kommenttia tarkoita vaan yleensä...oot tosi vittumainen ja katkeran oloinen luonne. Pahansuopa sanoisinko.
 
Bratzeja ei ikuna eikä tyttö itekkään oo niitä viä pyydelly täyttää loppuvuodesta 7v
samoiten pokemonit en myöskään siedä muovidinosauruksia
pyssy linja oli mullakin että ei ikinä mutta kun toi alko tekeen noita pyssyjä risuista,legoista,kynästä ..kaikesta niin vesipyssy meillä nyt sitten on =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fuck off:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Täytyyhän lapselle ase ostaa jos se sitä haluaa. Muuten se ostaa sen itse 18-vuotiaana :kieh: (ja vielä turhautuneena!!!)
Voi kun sä lähtisit pois tältä palstalta kokonaan. Aina kun tulet johonkin ketjuun niin se muuttuu ilkeämieliseksi.
En nyt tätä kommenttia tarkoita vaan yleensä...oot tosi vittumainen ja katkeran oloinen luonne. Pahansuopa sanoisinko.
Eipäs kun täällä halutaan vaan nyökytellä kimpassa! Täytyyhän nyt jonkun olla sotkemassa tätä marttakerhoa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Ois kiva kuulla teidän perusteluja siihen, mikseivät lapsenne saa jotain tiettyä lelua. :attn:
Mun lapset eivät saa pyssyjä, koska mun mielestä lasten ei tarvitse opetella tappamista, eikä ammuskelu ole leikin asia. Pyssylelullahan ammutaan.
Poikkeuksena joku kalan tai hylkeen mallinen vesipyssy, joka ei edes näytä pyssyltä.
 
vieras
Trampoliinia ei meille tule vaikka pojat kuinka kerjææ ja ruinaa. Vetææ koko kylæn kakarat meille, ei toivotutukin, ja ala nyt niitæ sitten vahtimaan siinæ. Jos jotain sattuu trampoliini leikeissæ niin sehæn on meidæn vastuulla sitte.
Pyssyleikeistæ ei ole pojat loukkaantuneet, niitæ en ennen ostanu vaan sitten veteraani ukkini toi pojille nallipyssyt ja siitæhæn ne riemastu. Ja ittellæ kans on ollut pyssy jos toinen pikkutyttønæ, jos ei ostuttu niin sitten vuoleskelin itte lankunpætkæstæ haulikon mallista muka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Ois kiva kuulla teidän perusteluja siihen, mikseivät lapsenne saa jotain tiettyä lelua. :attn:
Meillä nuo sotalelut olivat periaate päätös kun lapset olivat pieniä, siinä kun kehittyy oikean ja väärän taju niin on ehkä kyseenalaista ostaa konekiväärejä sun muita. Eri asia jos jostain risusta keksii jonkun pyssyn omalla mielikuvituksella. Lapset kyllä eivät ole ikinä yksinkertaisesti olleet kiinnostuneita aseista, sotaleikeistä, väkivalta peleistä etc.
Liekö kasvatusta vai synnynnäistä luonnetta.

Nyt kun ovat sen verran isoja että ymmärtävät asioita syvemmin en ole niin tarkka. Pienoismalli messuilla menivät kokeilemaan softareilla ampumista eikä mulla ole mitään sitä vastaan koska tuntuu että lapset ovat jo saaneet hyvät arvot elämässä tai ainakin sellaiset mitä meidän perhe arvostaa.
 
koppis
Kovaa ääntä pitäviä leluja. En suosi myöskään leluja, joihin tarvitaan patterit. No noista barbeista, bratseista ym. en itse välittäisi yhtään, mutta mitäs kun tyttö ei muuta toivoisikaan. Barbeja ollaan ostettu tytölle nyt itsekin, yhden bratsin hän on saanut lahjaksi. Vasipyssyjä ollaan ostettu pojalle, mutta kuulapyssyä ei tännekään tule.
 
Ihmettelen vaa
Kysymys teille, joiden lapset eivät tule koskaan saamaan Bratzejä. Mitenkä sitten, kun lapsenne niitä kovin toivovat ja saavat sellaisen lahjaksi. Otatteko sen lapselta pois? Ja kaikkia lahjoja ei aina voi määritellä, myös lasten kaverit voivat ostaa Bratzin lahjaksi.
 
Krääsää, eli hetkessä hajoavaa muovipaskaa. Me ostetaan leluja vain synttäreille ja jouluksi ja silloinki laatu korvaa määrän. Tosi harvoin tehään poikkeus tuohon. Silti meillä on leluja paljon. :eek:
 

Yhteistyössä