G: Mitä kaikkea te teitte hääyönä?

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä vaivaa ihmistä, joka pettää jo omana hääyönään?? Miksi ylipäänsä mennä naimisiin jos ei ole valmis sitoutumaan?!?! Ja siis vedetään herneet nenään jos mies on maistissa ja mennään sitten köyrimään bestmanin/appiukon kanssa. Onko siis kaikki odotukset ladattu hääyölle eikä ajatella koko yhteistä tulevaisuutta. Jestas mitä porukkaa!! :eek:
no eihän nuo jutut totta ole.
Mistä sä sen tiedät? Olen mä tuollaisia tarinoita ennenkin kuullut. Ja että mies pettää polttareissa tai jo ennen vihkimistä tai hääyönä, miksei nuo voisi olla totta?
 
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä vaivaa ihmistä, joka pettää jo omana hääyönään?? Miksi ylipäänsä mennä naimisiin jos ei ole valmis sitoutumaan?!?! Ja siis vedetään herneet nenään jos mies on maistissa ja mennään sitten köyrimään bestmanin/appiukon kanssa. Onko siis kaikki odotukset ladattu hääyölle eikä ajatella koko yhteistä tulevaisuutta. Jestas mitä porukkaa!! :eek:
no eihän nuo jutut totta ole.
Mistä sä sen tiedät? Olen mä tuollaisia tarinoita ennenkin kuullut. Ja että mies pettää polttareissa tai jo ennen vihkimistä tai hääyönä, miksei nuo voisi olla totta?
niin, ehkä mä olen vaan liian sinisilmäinen kun en voi uskoa noin törkeitä juttuja. etenkin toi appiukko menee aivan yli ymmärryksen.
 
vieras
Me istuskeltiin hääsviitin parvekkeella, syötiin (kun ei ehditty häissä syödä! :) ) ja ihailtiin kaunista järvimaisemaa. Sänkypuuhia ei harrastettu, koska oltiin niin väsyneitä, että simahdettiin samantien kun peiton alle päästiin.
 
Meillä hääyö meni juhliessa..kotiin mentiin häistä ja juotiin siinä pari pulloa kuoharia ja kaveri naapurista huudettiin maljalle..kaveri oli lähteny kahden aikaan yöllä ihan tuiskeessa,mä heräsin aamulla riisit päässä ja kauheessa krapulassa,mies myös oli kipeä..sauna oli ollut koko yön päällä jne.Että vauhdikas hääyö oli.. :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä vaivaa ihmistä, joka pettää jo omana hääyönään?? Miksi ylipäänsä mennä naimisiin jos ei ole valmis sitoutumaan?!?! Ja siis vedetään herneet nenään jos mies on maistissa ja mennään sitten köyrimään bestmanin/appiukon kanssa. Onko siis kaikki odotukset ladattu hääyölle eikä ajatella koko yhteistä tulevaisuutta. Jestas mitä porukkaa!! :eek:
mees laskee bonuksia ja haukkumaan kauppoja. Mistä sä tiiät mitkä pelisäännöt kenelläkin suhteessa on.
 
jou
Häät oli meillä kotona ja kesti aamu viiteen. Viimeiset vieraat nosteltiin takseihin pellolta, boolisaavista yms. paikoista, sitten siivottiin sänky näkkärinmurusista, käytiin läpi muutkin bestmanin ja kaason järkkäämät pikku jäynät kotoa. Sitten olikin jo aamu ja ruvettiin siivoamaan ja purkamaan katoksia ja telttoja pihalta. Tosi romanttista. Mutta häät oli kyllä mahtavat, oli ihana elokuun kuutamo ja lämmin yö.
 
noksu
Me kannettiin bestmanin kans sulhanen sisälle kuusen alta jonne oli sammunut. Sit me samasen bestmanin kans puhdistettiin meidän sänky jonne mun ihanat ystävät olivat käyneet sotkemassa leivänmuruja ja kaurahiutaleita. Sitte bestman vahti vauvaa 2kk sen aikaa kun minä siivosin vessan jonne sulhanen oksensi kun ei ollut huomannut kelmua jonka nämä samaiset ystävät olivat virittäneet pytyn päälle.
Sitten pesin ovenkahvat hiusgeelistä( edelleen hauskaa pilaa) ja menin nukkumaan tuoreen siippani viereen joka siellä jo nukkuikin. Kunnes parin tunnin kuluttua heräsin herätyskellon soittoon ja nukutin vauvan taas uudestaan joka myöskin heräsi kelloon herätäkseni taas parin tunnin päästä uudelleen toiseen kelloon. Näitä kelloja oli 4kpl piilossa että ei siinä sitten paljoa tullut nukuttua.

Mä olin aamulla vähän kiukkunen. En miehelleni koska oli juonut ja sammunut vaan ihanille ystävilleni jotka eivät omistaneet aivoja sen vertaa tajutakseen että 2kk ikäisen lapsen äiti ei välttämättä ilahdu kepposista hääyönä.
Rikoin yhden kellon tuusannuuskaksi ja en pahoitellut jälkikäteen kun ystäväni pyyteli kaveriltaan pilaa varten lainaamaa kelloaan takaisin.
 

Yhteistyössä