G: Mitä kaikkea te teitte hääyönä?

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
me
uitiin välimeressä, käveltiin rannalla, istuskeltiin hiekalla ja juotiin shampanjaa, käytiin pienissä kaupoissa ja tanssimassa häävalssi pienessä tanssiravintolassa. jossain vaiheessa mentiin hotellihuoneseen ja syötiin hyvää yöpalaa ja juotiin lisää shampanjaa ja rakasteltiin.
 
Odotettiin kadoksissa olevia matkatavaroita Barcelonan lentokentällä turhaan, mentiin hotellille, lähdettiin Barcelonan yöhön, käytiin Burger Kingissä :D syömässä ja juotiin megasuuria sangrioita kävelykadulla. Hotellille päästyämme, emme jaksaneet tehdä sitä. Mies ei oo varmaan tänä päivänäkään nähnyt niitä mun hääalusvaatteita "in action". :D
 
unohtumaton yö
Mentiin ukon vanhemmille yöksi aittaan. Ukko sammui ja kun menin yöllä kuselle nurkan taa, tuli appi jostain kun tyhjästä (ilmeisesti oli salakuunnellut aittaa) juuri kun kyykin alapää paljaana puskan vieressä. Nostin housut pokkana ylös niin tarttu mua kädestä kii ja tunki oman kätens mun pöksyihin. Koska olin kiihottunut, menimme traktorihalliin ja appi otti mut takaa traktoria vasten. Sitten kiltisti nukkumaan molemmat ja aamukahvipöydässä olin posket punasina kun appi kyseli että "no saikos tuore morsian hyvän käsittelyn hääyönä"?
:ashamed:
 
meillä kans
ukko sammu aittaan ja itekkin ottaneena, vitutus kova hilippasin naapuri aittaan sinkku bestmanin vällyihin, naida paukutettiin aamu kuuden huitteille ja sit ukon viereen nukkumaan. herätessämme puolenpäivän aikaan oli bestman häipynyt kotikonnuilleen toiselle puolelle suomee ei tarvinnu nolostella aamiaisella. Mutta kyyti oli hyvää hääyönä.
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja unohtumaton yö:
Mentiin ukon vanhemmille yöksi aittaan. Ukko sammui ja kun menin yöllä kuselle nurkan taa, tuli appi jostain kun tyhjästä (ilmeisesti oli salakuunnellut aittaa) juuri kun kyykin alapää paljaana puskan vieressä. Nostin housut pokkana ylös niin tarttu mua kädestä kii ja tunki oman kätens mun pöksyihin. Koska olin kiihottunut, menimme traktorihalliin ja appi otti mut takaa traktoria vasten. Sitten kiltisti nukkumaan molemmat ja aamukahvipöydässä olin posket punasina kun appi kyseli että "no saikos tuore morsian hyvän käsittelyn hääyönä"?
:ashamed:
Hyi miten inhottava juttu.

 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja meillä kans:
ukko sammu aittaan ja itekkin ottaneena, vitutus kova hilippasin naapuri aittaan sinkku bestmanin vällyihin, naida paukutettiin aamu kuuden huitteille ja sit ukon viereen nukkumaan. herätessämme puolenpäivän aikaan oli bestman häipynyt kotikonnuilleen toiselle puolelle suomee ei tarvinnu nolostella aamiaisella. Mutta kyyti oli hyvää hääyönä.
Mikä tarve sulla on tarinoida tällasia?

 
Me
juotiin skumppaa, nautittiin juustoja ja kaikkea herkkuevästä mitä kaaso ja bestman olivat meidän reppuun piilottaneet. Emme malttaneet odottaa aamuun joten vaihdoimme huomenlahjat. :D Kävimme porealtaassa, rakastelimme kahteen otteeseen ja nukuimme sylikkäin, heräsin aamulla samasta asennosta johon olin nukahtanut. =)
Muistelemme tuota yötä haikeudella, ihanaa oli! :heart:
 
Mikä vaivaa ihmistä, joka pettää jo omana hääyönään?? Miksi ylipäänsä mennä naimisiin jos ei ole valmis sitoutumaan?!?! Ja siis vedetään herneet nenään jos mies on maistissa ja mennään sitten köyrimään bestmanin/appiukon kanssa. Onko siis kaikki odotukset ladattu hääyölle eikä ajatella koko yhteistä tulevaisuutta. Jestas mitä porukkaa!! :eek:
 
mie
vaihdettiin äkkiä häävaatteet pois, oltiin mökillä ja lähdettiin yö kävelylle. käytiin kuutamo uinilla.. elokuussa ja saunottiin. aamulla vasta rakasteltiin... ja nukkuttiin varmaan 3- 4 tuntia, seuraavat päivät oltiin tosi väsyneitä.
 
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä vaivaa ihmistä, joka pettää jo omana hääyönään?? Miksi ylipäänsä mennä naimisiin jos ei ole valmis sitoutumaan?!?! Ja siis vedetään herneet nenään jos mies on maistissa ja mennään sitten köyrimään bestmanin/appiukon kanssa. Onko siis kaikki odotukset ladattu hääyölle eikä ajatella koko yhteistä tulevaisuutta. Jestas mitä porukkaa!! :eek:
no eihän nuo jutut totta ole.
 

Yhteistyössä