G: Mitä kaikkea te teitte hääyönä?

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
Siis muutakin kuin sitä? :) Me otettiin toisistamme seksikkäitä valokuvia ylellisessä hotellihuoneessa, nautittiin shampanjasta ja erilaisista juustoista ja hedelmistä, jutskailtiin ja "muisteltiin" ihania häitämme. :heart:
 
vieras
Ihan tehtiin sitä perinteistä suurin osa yöstä. Porealtaan ja suihkun kautta. Alkuaikoina me sekstattiin maratoonisessioita, siis tuntikausia ympäri kämppää. Joten semmosta meininkiä se oli sit sinäkin yönä. Varmaan oli skumppaa siinä pullo jos toinenkin. Sitten sammuttiin joskus aamuyöllä.
 
Vieras
Me ajettiin eka meidän asunnolle muutaman kaverin kanssa. Pakattiin heille mun vuokrattu hääpuku mukaan. Seuraavaksi sitte ajettiin minun kotiin ja sieltä otettiin tavaraa mukaan ja ajettiin miehen kotiin. Sieltä sitte lähdettiin ajamaan mökille mikä oltiin vuokrattu. oltiin n aamu kuudelta perillä. Häät alkoi kuudelta illalla joten siksi meni yö ajamiseen.
 
vieras
Menimme nukkumaan hääpaikan pihassa olevaan asuntovaunuun jossa 2 lastamme jo nukkuivat. Yöllä sitten hoidin pienempää, lämmitin tuttipulloa ym. sillä aikaa kun ukko kuorsasi :D (Vietettiin "hääyö" polttareissa kun kaaso ja bestman otti lapset yökylään ja saatiin olla mökillä kahdestaan yötä)
 
Käytiin saunassa ja poreammeessa ja hotellin raflassa yöpalalla.
Ja sitten mulla oli pakkomielle rämpyttää vähän väliä niitä mielettömiä sähkötoimisia verhoja :ashamed:
Mutta ehdittiin me sitäkin, mitä oli tarkoitus :D
 

Yhteistyössä