G: Mitä teijän illan ohjeelma?:p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venakko käy tekemässä aloituksen. Kommentoi muutamaan ja sitten häviää varmaankin nauramaan partaansa. Ootte uskomattomia kun edes viitsitte vastata tämän ihmisen aloituksiin!

Alkuperäinen kirjoittaja ettekö te huomaa;23280123:
Venakko käy tekemässä aloituksen. Kommentoi muutamaan ja sitten häviää varmaankin nauramaan partaansa. Ootte uskomattomia kun edes viitsitte vastata tämän ihmisen aloituksiin!

Huomattu on! Ketjut venyvät aina monisivuisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ettekö te huomaa;23280123:

No vastasithan säkin. :whistle:

Mun prioriteetit ovat omassa perheessä, eli yhdellä pojista on uimatreenit ja mennään samaan aikaan kahden muunkin pojan kanssa uimahallille. Ja pidetään todellakin hauskaa yhdessä.

Musta ap:n ohjelmassa ei ole mitään hienoa!

Kyllä mä olen nähnyt sen, että fjonga ja Savanna kirjootti täällä venäjää, mutta se kiellettiin koska eihän modet tiedä mitä kirjootetaan ja onko jotakin moderoimisen aihetta.

[QUOTE="poikia3";23280149]

Musta ap:n ohjelmassa ei ole mitään hienoa![/QUOTE]

Ai, kyllä mun mielestä on hienoa päästä syömään hyvään ravintolaan kahdestaan miehen kanssa ja rentoutua yhdessä.

[QUOTE="vieras";23280419]Voi kiesus... Rauhoitu jo hyvä nainen, ja lue tää ketju ajatuksella läpi. Usko sitten mitä tahdot, mutta älä liikaa sillä vaivaa päätäsi.[/QUOTE]

Mistä sinä tiedät, että tuon lainaamasi kommentin oli kirjoittanut nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23277919:
Sheikki Ahmad taitaa olla ns. sekulaari? Kun alkoholijuoma maistuu.

Eipä silti, maistuihan se todistekuvanauhojen mukaan Muhammad Attallekin ja kumppaneille ennen WTC-iskuja ja nuo pojat eivät olleet sekulaareja vaan ihan syvästi vakaumuksellisia.

Että ehkäpä sinäkin sheikki olet aito fundamentalisti? Yksikö vaimo sulla vain?

hei mikä tää wtc juttu on mikä on sekulaari? eiks ne iskut ollu hallituksen salaliitton aikaansaannosta

[QUOTE="tähti";23277499]Nytkö olet parantunut seksikammosta josta aiemmin täällä olet kirjoitellut?[/QUOTE]

Mikä ettei...kyllä minäkin paranin seksikammosta heti kun vaihdoin miestä. Eksän kanssa ei napannut viimeisinä vuosina, ei sitten yhtään!

Hauskaa iltaa ap:lle :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23278622:
Siitä en ole varma onko Venakko Milanna Savanna olemassa mutta varmasti on olemassa nainen, josta on otettu valokuvia jotka sitten on tänne postattu "todisteiksi" Venakon olemassaolosta. Vaikka kaipa nykyään jo tietokoneellakin voi ihmiskuvan tehdä :)

Olen kyllä tavannut hänet henk.koht. silloin kun KaksPlus lehteen tehtiin juttu jossa hänenki pikuutyttö oli mukana.