E
ettekö te huomaa
Vieras
Venakko käy tekemässä aloituksen. Kommentoi muutamaan ja sitten häviää varmaankin nauramaan partaansa. Ootte uskomattomia kun edes viitsitte vastata tämän ihmisen aloituksiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö te huomaa;23280123:Venakko käy tekemässä aloituksen. Kommentoi muutamaan ja sitten häviää varmaankin nauramaan partaansa. Ootte uskomattomia kun edes viitsitte vastata tämän ihmisen aloituksiin!
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö te huomaa;23280123:Venakko käy tekemässä aloituksen. Kommentoi muutamaan ja sitten häviää varmaankin nauramaan partaansa. Ootte uskomattomia kun edes viitsitte vastata tämän ihmisen aloituksiin!
Kyllä mä olen nähnyt sen, että fjonga ja Savanna kirjootti täällä venäjää, mutta se kiellettiin koska eihän modet tiedä mitä kirjootetaan ja onko jotakin moderoimisen aihetta.
Juu, mä myös.
No vastasithan säkin.![]()
Et sinä nähnyt kuka sillä Savannan nikillä sillä kertaa kirjoitti vai selän takanako olit näkemässä?
voisko ihmiset ees joskus kasvaa aikuiseksi... toi on ihan ku Tuksun suusta... mua oksettaa...
Mistä sinä tiedät, että tuon lainaamasi kommentin oli kirjoittanut nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23277919:Sheikki Ahmad taitaa olla ns. sekulaari? Kun alkoholijuoma maistuu.
Eipä silti, maistuihan se todistekuvanauhojen mukaan Muhammad Attallekin ja kumppaneille ennen WTC-iskuja ja nuo pojat eivät olleet sekulaareja vaan ihan syvästi vakaumuksellisia.
Että ehkäpä sinäkin sheikki olet aito fundamentalisti? Yksikö vaimo sulla vain?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23278622:Siitä en ole varma onko Venakko Milanna Savanna olemassa mutta varmasti on olemassa nainen, josta on otettu valokuvia jotka sitten on tänne postattu "todisteiksi" Venakon olemassaolosta. Vaikka kaipa nykyään jo tietokoneellakin voi ihmiskuvan tehdä![]()
Ai, kyllä mun mielestä on hienoa päästä syömään hyvään ravintolaan kahdestaan miehen kanssa ja rentoutua yhdessä.
mä harrastan seksia savannan ex-miehen kanssa! on muuten naminami=)