Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks te kaikki ängette sitä rahkaa kakkuihin? Se on pahaa.... Etenkin juhlissa aina on yökötys kun on jotain rahkatäytettä kakussa, ja joku pistää ison palan lautaselle.
Minäkin inhoan rahkaa. Banaani ja mansikkahillo on hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks te kaikki ängette sitä rahkaa kakkuihin? Se on pahaa.... Etenkin juhlissa aina on yökötys kun on jotain rahkatäytettä kakussa, ja joku pistää ison palan lautaselle.
No enpäs ole ennen kuullut, että joku inhoaisi rahkaa.
Itse suosin sitä siksi, että se keventää ja raikastaa täytekakkua kivasti. Eikä ole niin makeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minäkin inhoan rahkaa. Banaani ja mansikkahillo on hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks te kaikki ängette sitä rahkaa kakkuihin? Se on pahaa.... Etenkin juhlissa aina on yökötys kun on jotain rahkatäytettä kakussa, ja joku pistää ison palan lautaselle.
Itse suosin sitä siksi, että se keventää ja raikastaa täytekakkua kivasti. Eikä ole niin makeaa.
Näinhän se menee. Miksi siis edes kysellä tämmöisiä?Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minäkin inhoan rahkaa. Banaani ja mansikkahillo on hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks te kaikki ängette sitä rahkaa kakkuihin? Se on pahaa.... Etenkin juhlissa aina on yökötys kun on jotain rahkatäytettä kakussa, ja joku pistää ison palan lautaselle.
Mä taas inhoon banskui ja mansikkahilloo. Makuja on siis monia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Näinhän se menee. Miksi siis edes kysellä tämmöisiä?Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Minäkin inhoan rahkaa. Banaani ja mansikkahillo on hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks te kaikki ängette sitä rahkaa kakkuihin? Se on pahaa.... Etenkin juhlissa aina on yökötys kun on jotain rahkatäytettä kakussa, ja joku pistää ison palan lautaselle.
Mä taas inhoon banskui ja mansikkahilloo. Makuja on siis monia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Banaani ja mansikkahillo on hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Mulla ei ole mitään yhtä suosikkia, vaan mielelläni kokeilen aina uudenlaisia täytteitä. No yksi erityisen hyvä on kyllä aftereightmoussetykkään myös muista mousseista, sitrustäyte on myös ihanan raikas.