Mitä laittaisin kakun väliin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakku pitäis väsätä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie tein just viikko sitten kakun johon laitoin väliin mansikkarahkaa. Eli kermaa, rahkaa ja mansikoita soseena. Herkullista. Pelkkä kerma (ilman rahkaa siis ) on miusta liian öklömakeaa varsinkin kun kuorrutus tulee vielä kakun päälle sillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mie tein just viikko sitten kakun johon laitoin väliin mansikkarahkaa. Eli kermaa, rahkaa ja mansikoita soseena. Herkullista. Pelkkä kerma (ilman rahkaa siis ) on miusta liian öklömakeaa varsinkin kun kuorrutus tulee vielä kakun päälle sillä...

Ostitko vaan ihan pakastemansikoita? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:

Ostitko vaan ihan pakastemansikoita? :)

juu. ku soseeks meni, ni pakasteetkin kelpaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
onko ketään kokeillut pistää niitä blå band:in tai niitä valmis mousseja ?

Itse olen laittanut pari kertaa sitä vadelmamoussea. Sitä on ollut yhdessä välissä ja toisessa jotain muuta. Hyvää tuli

Mitä laitoit toiseen väliin? uskaltaisinkohan kokeilla tuta vadelma, tai sit sitä kunikngatar ?!

Kerran oli tarkoitus, mutta eihän niitä keinotekoiselta maistuvia ällömakeita systeemejä syö kukaan. Sain sen syötäväksi lisäämällä pussin pakastevadelmia ja vajaan purkin rahkaa.

ja sit ajattelin päälle tehdä suklaa kuorrutteen, tuleekohan liian makeaa ?

JA SIT, jos teen suklaa kuorrutteen, laitanko suklaata ja voita, vai suklaata ja kuohukermaa ?

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:

Kerran oli tarkoitus, mutta eihän niitä keinotekoiselta maistuvia ällömakeita systeemejä syö kukaan. Sain sen syötäväksi lisäämällä pussin pakastevadelmia ja vajaan purkin rahkaa.

joo, en ajatellutkaan pelkästään sitä laittaa, jos siis laitan. tua kerma+rahka+mansikkaki kuulostaa hyvältä !

JA SIT, jos teen suklaa kuorrutteen, laitanko suklaata ja voita, vai suklaata ja kuohukermaa ?

suklaakakkuun ei mun mielestä sovi mansikka...huom.mun mielipide :D .mutta jos suklaata laitat,niin levy, 200g suklaata sulatettuna vesihauteessa, desi kermaa sulaan suklaaseen ja 1tl voita lopuksi kiiltoa antamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

suklaakakkuun ei mun mielestä sovi mansikka...huom.mun mielipide :D .mutta jos suklaata laitat,niin levy, 200g suklaata sulatettuna vesihauteessa, desi kermaa sulaan suklaaseen ja 1tl voita lopuksi kiiltoa antamaan

Vadelma on hyvaa suklaan kanssa!

hmm. Joo vadelma sopii munki mielestä paree suklaan kanssa.

Miltä kuulostais:

Täyte;
kermaa + vanilija rahkaa + vadelmia ( ehkä toiseen kerrokseen banaania )

ja sit se suklaa kuorrutus, ja reunoille kermavaahtoa ?

Yhteistyössä