K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie tein just viikko sitten kakun johon laitoin väliin mansikkarahkaa. Eli kermaa, rahkaa ja mansikoita soseena. Herkullista. Pelkkä kerma (ilman rahkaa siis ) on miusta liian öklömakeaa varsinkin kun kuorrutus tulee vielä kakun päälle sillä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie tein just viikko sitten kakun johon laitoin väliin mansikkarahkaa. Eli kermaa, rahkaa ja mansikoita soseena. Herkullista. Pelkkä kerma (ilman rahkaa siis ) on miusta liian öklömakeaa varsinkin kun kuorrutus tulee vielä kakun päälle sillä...
Ostitko vaan ihan pakastemansikoita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko ketään kokeillut pistää niitä blå band:in tai niitä valmis mousseja ?
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko ketään kokeillut pistää niitä blå band:in tai niitä valmis mousseja ?
Itse olen laittanut pari kertaa sitä vadelmamoussea. Sitä on ollut yhdessä välissä ja toisessa jotain muuta. Hyvää tuli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko ketään kokeillut pistää niitä blå band:in tai niitä valmis mousseja ?
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko ketään kokeillut pistää niitä blå band:in tai niitä valmis mousseja ?
Kerran oli tarkoitus, mutta eihän niitä keinotekoiselta maistuvia ällömakeita systeemejä syö kukaan. Sain sen syötäväksi lisäämällä pussin pakastevadelmia ja vajaan purkin rahkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuua:Minulla on suunnitelmissa tehdä kermasta, rahkasta ja vadelmahillosta mössö, ja sen lisäksi persikan paloja. Millanenkohan tuosta tulee..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sit ajattelin päälle tehdä suklaa kuorrutteen, tuleekohan liian makeaa ?
JA SIT, jos teen suklaa kuorrutteen, laitanko suklaata ja voita, vai suklaata ja kuohukermaa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sit ajattelin päälle tehdä suklaa kuorrutteen, tuleekohan liian makeaa ?
JA SIT, jos teen suklaa kuorrutteen, laitanko suklaata ja voita, vai suklaata ja kuohukermaa ?
suklaakakkuun ei mun mielestä sovi mansikka...huom.mun mielipide.mutta jos suklaata laitat,niin levy, 200g suklaata sulatettuna vesihauteessa, desi kermaa sulaan suklaaseen ja 1tl voita lopuksi kiiltoa antamaan