G: Mitä suunnitelmia tiistaiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asdfghj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vien lapset aamulla kerhoon, sillä välin siivoan, juttelen koneella tai nukun jos väsyttää. :) Alkuillasta olis yks jumppa, mihin ehkä menen lapsien kanssa, illalla vielä itämaisen tanssin tunti, johon menen ihan yksin.
 
-Hevostelua, niinkuin joka jumalan päivä.
-4D-ultra ja mahd. kauppareissu, jos pääsen tosta nietosten läpi ajamaan täältä yhtään mihinkään.
-Pikkuratsastajien tunti, jos keli on inhimillinen ja ne pääsee tänne asti tosta nietosten läpi.
-Muksujen kanssa normitouhuilua.
-Siskon miehen synttärikahvit, jos siis pääsen ton v*tun hangen läpi täältä edes postilaatikolle asti.
 
Meinaan mennä poitsun kanssa H&M:lle ostamaan sukkia, ja vähän muutakin. Varmaan taas "tarttuu" mukaan kaikenlaista.. :ashamed: :D

Käydään ehkä matkalla jossain kivassa kahvilassa, jossa poika saa nauttia sosetta ja maitoa, ja minä lattea ja jotain ihanaa.. autz. laihis ois kyllä, no ehkä lattea kuitenkin. :saint:

Sitten kotiin, ja iltapäivällä vaunulenkki, kun poika vetelee sikeitä. Siinä välillä ruuanlaittoa ja kotiaskareita, eli ihan perus-kotiäippäsettiä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
-Hevostelua, niinkuin joka jumalan päivä.
-4D-ultra ja mahd. kauppareissu, jos pääsen tosta nietosten läpi ajamaan täältä yhtään mihinkään.
-Pikkuratsastajien tunti, jos keli on inhimillinen ja ne pääsee tänne asti tosta nietosten läpi.
-Muksujen kanssa normitouhuilua.
-Siskon miehen synttärikahvit, jos siis pääsen ton v*tun hangen läpi täältä edes postilaatikolle asti.

:laugh: repesin noille sun hanki jutuille.... no, oon jo unen tarpeessa
 
Ollaan päivä varmaan ihan vaan kotosalla; siivoilua, ruoanlaittoa, ulkoilua, ym. Kun mies kotiutuu töistä, lähden katsomaan mummua sairaalaan ja käyn varmaan samalla ihan yksin kaupassa.... :D
 
Sitä samaa mitä just äsken ja aiemmin illalla ja tänään päivällä; LUMITÖITÄ!!!! Taas oli tullut 5 senttiä, vaikka pari tuntia sitten just olin kolaamassa. Pakko oli taas kolata, että ukko pääsee huomenna pihasta autolla. Ja ime päästään pojan kanssa ovesta ulos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
-Hevostelua, niinkuin joka jumalan päivä.
-4D-ultra ja mahd. kauppareissu, jos pääsen tosta nietosten läpi ajamaan täältä yhtään mihinkään.
-Pikkuratsastajien tunti, jos keli on inhimillinen ja ne pääsee tänne asti tosta nietosten läpi.
-Muksujen kanssa normitouhuilua.
-Siskon miehen synttärikahvit, jos siis pääsen ton v*tun hangen läpi täältä edes postilaatikolle asti.

:laugh: repesin noille sun hanki jutuille.... no, oon jo unen tarpeessa

Muakin melkein hymyilyttää. Mutta ei se sitten huomenna naurata, jos ei naapurin emännän isä ole ehtinyt lingon kanssa liikkeelle...

Pähkäilen tässä just, että kuinka kauan menee 30 kilsan ratsastamiseen, jos askellajivaihtoehdot on käynti ja laukka?
Ja onkohan sen lääkäriaseman edessä mahdollisesti puomia, mihin vois hevosen laittaa kiinni siksi aikaa, kun kipaisee ultrattavana...
 
Aamulla laitan esikoisen kouluun, vien kuopuksen päikkyyn ja meen duuniin.
Iltapäivällä tuun kotiin jossa muu perhe jo odotteleekin.
Sitten lähdetään mummin ( anoppi ) luo iltakahville ja katsomaan sen uutta tukkaa :)
 

Yhteistyössä