Suunnitelmia viikonlopuksi ?

Viikonloppu kuluu poikia treeneihin kuskatessa, kirppispöydän tavaroita viedessä ja siivotessa. Aamulla saa nukkua vähän arkea pidempään, ja ehkä sitä tulee katsottua tv:stä joku leffa tai vastaavaa. Uimarannallekin on tarkoitus ehtiä, kun ovat luvanneet hyvää säätä. Mies sairastaa, eikä ole ihan kevýt pöpö, joten tekemistä riittää mulla normaalia enemmän.

Nada not nothing. Mä aion olla kamala nainen ja vaan maata sohvalla koko viikonlopun, pojan tän viikon sairastaminen ja miehen joka ilta pitkäksi venyneiden työpäivien ansiosta mä oon ihan rätti. Äsken imuroin vielä urakan päätteeks koko kämpän, ja n-yt-nyt mun selkäranka muuttuu keitetyksi spagetiksi.

Mulla PITI olla rentouttava viikonloppu yksikseni. Huomenna päivällä muutama tunti töitä, sitten kotiin laittamaan jotain herkkuruokaa, illalla elokuvia ja loikoilua, ehkä muutama olut. Sunnuntaina aamulla unta pitkään ja päivä laiskottelua.

Mutta ex teki oharit, ei hakenutkaan lasta luokseen, joten ainut mikä mun suunnitelmista pitää on huomenna muutama tunti töitä. :(

No mies tulee töistä vasta maanantaina, pikkupojat läksivät ukin mukaan veneelle, esikoinen ei taida näyttäytyä kuin vasta sunnuntaina. Me tytöt käydään huomenna kylillä happeningeissä ja pidetään oikein tyttöjen hemmottelupäivä. :)

Yhteistyössä