G: mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)

Tiesitkö, että on mahdollista saada rakkautta ja hellyyttä koko vuoden ja silti ihan lahjojakin jouluna? Meillä lahjoja ostetaan rakkaille ihmisille ja minä näköjään olen edelleen miehelleni sellainen. Sain rannekorun ja lautapelin;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanan yhteisen joulun, rakkautta ja hellyyttä, ja sitä piisaa vuoden ympäri :heart:

joku ystäväni hehkutti facessa saamiaan materialistisia lahjoja, ja mies petti juuri ennen joulua.. teki mieli kirjoittaa, et sori, ei rakkaus ole ostettavissa, eikä hyvä omatunto... eikä kunnioitus, molemmin puolin! =)

Pakko kysyä, että vähenisikö saamasi rakkaus ja hellyys jos olisit saanut mieheltäsi jotain joululahjaksi? :)

ei varmasti olisi vähentynyt, mutta mun ei myöskään tarvi mainostaa saamiani lahjoja :) se on vain meidän kahden välistä :) mies saattaa joskus töistä tullessaan vaan spontaanisti tuoda lahjan, isonkin, mutta ei mun tarvi sitä kylillä huudella. Kel onni on, se onnen kätkeköön!

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
8in1 hiusmuotoilusetin, juuri sen mitä olen toivonut.

Mä sain myös tämän, kovasti toivottuna :flower:
Lisäksi pyjaman, pari peliä, lahjapakkauksen ja lupauksen mennä ostoksille pariinkin paikkaan miehen laskuun :heart:

Kalevala-korun hopeisen kaulaketjun (olin toivonut hopeista korua), hiiren läppäriin ja Hair & body wrapin (odotan vain, että pääsen kokeilemaan..). Iloinen olen lahjoistani!

Kalevalakorun Vanamo-käädyn sekä Vanamo-ranneketjun, punaisen Mariskoolin sekä joulun hittituotteen eli hierontalaitteen. Itse annoin miehelle Hugo Bossin XY-deodorantin, Reinot, uudet farkut ja uuden tulostin, skanneri, monitoimilaitteen miks sitä nyt kutsutaankaan..

Yhteistyössä