V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Järkeviä ostoksia:Ensin mietimme ja toiveet ääneen jo ehdimme sanoa, kunnes mies ehdotti uutta pesukonetta, ja minusta se oli tosi hyvä idea. 10v vanha halpiskoneemme hörppii vettä niin että vesimittari ei perässä pysy ja sähköäkin syö kohtuullisesti. Sitten jotain kivaa mitä alennusmyynneistä löydämme. Tykkään sellaisista lahjoista, joilla on oikeasti käyttöä koko ajan. Ottaisin mieluummin vaikka hääpäivänäkin lahjaksi uuden sähkövatkaimen kuin jonkun korun.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulevi89:mä sain taas kunnolla turpaan.niinku joka joulu. ja uusi vuosi (apua kohta taas), juhannus ja miehen äidin kuolinpäivä. pikku turpaan saamiset tulee joka perjantai ja/tai lauantai... mutta jouluna juhlitaan kunnolla!
eli vaimolle annetaan parasta = kunnolla turpaan. niin, mitään tavaraa mä en saa mieheltä. sehän siis tarkoittaa että mies rakastaa mua(?) ei tartte lahjoa tavaralla kun kerran rakkautta ja hellyyttä riittää... = suhde on kunnossa... ja mieshän tosissaan huomioi mua, kun kerran lyö! eikä vaan anna jotain tavaraa, välinpitämättömästi... mä oon sille tärkeä. se satutti kätensä kun löi mua... rakkaus tuntuu, tekoina.
niin, mä olen joistakin omituinen kun saan turpaan(?) mutta mä sentäs tiedän että mies rakastaa mua. mä rakastan sitä ja otan vastaan, vaikka koskee. me ollaan hyvä pariskunta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jouluiloa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:meillä ei ostella aikuisille mittään
Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu.
Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.
Älä huoli. Minä en odottanut mitään ja silti aatto oli mitä parhain rakkaiden ihmisten ympäröimänä.
Meidän ei tarvitse todistella toisillemme aikuisten kesken välittämistä lahjoilla...Yhdessäolo ja ruokailu ja rauha on kaikista tärkein jouluaatossa.
Niin ja tietysti katsella, kun lapset availevat lahjojaan ja iloitsevat niistä =).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jouluiloa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:meillä ei ostella aikuisille mittään
Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu.
Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.
Älä huoli. Minä en odottanut mitään ja silti aatto oli mitä parhain rakkaiden ihmisten ympäröimänä.
Meidän ei tarvitse todistella toisillemme aikuisten kesken välittämistä lahjoilla...Yhdessäolo ja ruokailu ja rauha on kaikista tärkein jouluaatossa.
Niin ja tietysti katsella, kun lapset availevat lahjojaan ja iloitsevat niistä =).
Totta, mua ei edes kiinnostanut omat lahjat kun en pidä niitä tärkeinä. Sain kyllä paketteja. Joskus lapsena ja teininä oli kivaa saada itse ja nyt se oli ihan samantekevää, kaikki huomio meni lasten lahjoihin ja kaikkeen muuhunLahjat on vieläkin kassissa enkä ole jaksanut syventyä
Minulle ainakin olisi ihan sama saisinko ollenkaan, kunhan lapsilla on lahjansa.