G: mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin mietimme ja toiveet ääneen jo ehdimme sanoa, kunnes mies ehdotti uutta pesukonetta, ja minusta se oli tosi hyvä idea. 10v vanha halpiskoneemme hörppii vettä niin että vesimittari ei perässä pysy ja sähköäkin syö kohtuullisesti. Sitten jotain kivaa mitä alennusmyynneistä löydämme. Tykkään sellaisista lahjoista, joilla on oikeasti käyttöä koko ajan. Ottaisin mieluummin vaikka hääpäivänäkin lahjaksi uuden sähkövatkaimen kuin jonkun korun.

Alkuperäinen kirjoittaja Järkeviä ostoksia:
Ensin mietimme ja toiveet ääneen jo ehdimme sanoa, kunnes mies ehdotti uutta pesukonetta, ja minusta se oli tosi hyvä idea. 10v vanha halpiskoneemme hörppii vettä niin että vesimittari ei perässä pysy ja sähköäkin syö kohtuullisesti. Sitten jotain kivaa mitä alennusmyynneistä löydämme. Tykkään sellaisista lahjoista, joilla on oikeasti käyttöä koko ajan. Ottaisin mieluummin vaikka hääpäivänäkin lahjaksi uuden sähkövatkaimen kuin jonkun korun.

Niin no onneks olemme erilaisia. Minä taasen käytän kyllä koruja enemmän kuin pesukonetta.. No onhan se pesukone toki tarpeellinen, monesti meilläkin on joku iso hankinta tehty jouluksi, tänä vuonna ei kun aloitamme keittiöremontin tammikuussa sekä suunnittelemme ystävien kanssa Italianlomaa. Hääpäivänä minä otan mieluiten reissun ravintolaan kuin minkäänkaltaisen taloustarvikkeen. Emme osta hääpäivälahjoja, paitsi kun 10 vuotta tuli täyteen niin silloin ostimme ja juhlat järjestimme.

Mä sain Burtonin talvitakin ja housut,escadan uuden hajuveden ja sellaisen pörröfleece takin stadiumista ja kelloon uudet hihnat kun olin toivonut että valkoiset vaihdetaan pois kun oli jo ihan mustat.Mä ostin miehelle Bossin uuden partaveden ja dödön ja farkut ja nahkavyön,sukkia ja kellon.
Multa jäi toivelistalta puuttuu tasan adidaksen nahkakassi mun nyrkkeilyvarusteille mutta sellaista johon ne hanskat mahtuu ja muut treenikamat ei löytynyt.

Mukin ja karkkia. Oli kyllä keräämääni sarjaa mutta olin toivonut lautasta kun noita mukeja on jo liikaakin. Toivon että tajuaisi hankkia minulle jonkin korun joskus. Ihan mikä tahansa kliseinen sydänriiputin tai mikä vain rimputin kelpaisi, kunhan olisi jotain naisellista ja edes vähän mietittyä eikä sellaista että kiireessä napataan hyllyltä viimeisenä päivänä kun kaupat ovat auki. Mukista tykkäsin kyllä.

mä sain taas kunnolla turpaan. :D niinku joka joulu. ja uusi vuosi (apua kohta taas), juhannus ja miehen äidin kuolinpäivä. pikku turpaan saamiset tulee joka perjantai ja/tai lauantai... mutta jouluna juhlitaan kunnolla! :D eli vaimolle annetaan parasta = kunnolla turpaan. niin, mitään tavaraa mä en saa mieheltä. sehän siis tarkoittaa että mies rakastaa mua(?) ei tartte lahjoa tavaralla kun kerran rakkautta ja hellyyttä riittää... = suhde on kunnossa... ja mieshän tosissaan huomioi mua, kun kerran lyö! eikä vaan anna jotain tavaraa, välinpitämättömästi... mä oon sille tärkeä. se satutti kätensä kun löi mua... rakkaus tuntuu, tekoina. :) niin, mä olen joistakin omituinen kun saan turpaan(?) mutta mä sentäs tiedän että mies rakastaa mua. mä rakastan sitä ja otan vastaan, vaikka koskee. me ollaan hyvä pariskunta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuulevi89:
mä sain taas kunnolla turpaan. :D niinku joka joulu. ja uusi vuosi (apua kohta taas), juhannus ja miehen äidin kuolinpäivä. pikku turpaan saamiset tulee joka perjantai ja/tai lauantai... mutta jouluna juhlitaan kunnolla! :D eli vaimolle annetaan parasta = kunnolla turpaan. niin, mitään tavaraa mä en saa mieheltä. sehän siis tarkoittaa että mies rakastaa mua(?) ei tartte lahjoa tavaralla kun kerran rakkautta ja hellyyttä riittää... = suhde on kunnossa... ja mieshän tosissaan huomioi mua, kun kerran lyö! eikä vaan anna jotain tavaraa, välinpitämättömästi... mä oon sille tärkeä. se satutti kätensä kun löi mua... rakkaus tuntuu, tekoina. :) niin, mä olen joistakin omituinen kun saan turpaan(?) mutta mä sentäs tiedän että mies rakastaa mua. mä rakastan sitä ja otan vastaan, vaikka koskee. me ollaan hyvä pariskunta. :)

:( sori, mutten voi ymmärtää sun huumoria..

Juuri sen mitä olen aina ihaillut mutta on niin kallis etten ole raaskinut sitä hommata. Eli Iittalan Aalto teräsvadin :) Ja tämän joulun Muumimukin. Ja kuulemma saan vielä ite valita semmosen suoristusraudan mikä on hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jouluiloa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
meillä ei ostella aikuisille mittään

Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu :).

Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.

Älä huoli. Minä en odottanut mitään ja silti aatto oli mitä parhain rakkaiden ihmisten ympäröimänä :).
Meidän ei tarvitse todistella toisillemme aikuisten kesken välittämistä lahjoilla...Yhdessäolo ja ruokailu ja rauha on kaikista tärkein jouluaatossa.
Niin ja tietysti katsella, kun lapset availevat lahjojaan ja iloitsevat niistä =).

Totta, mua ei edes kiinnostanut omat lahjat kun en pidä niitä tärkeinä. Sain kyllä paketteja. Joskus lapsena ja teininä oli kivaa saada itse ja nyt se oli ihan samantekevää, kaikki huomio meni lasten lahjoihin ja kaikkeen muuhun :) Lahjat on vieläkin kassissa enkä ole jaksanut syventyä :D Minulle ainakin olisi ihan sama saisinko ollenkaan, kunhan lapsilla on lahjansa.

Alkuperäinen kirjoittaja jouluiloa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
meillä ei ostella aikuisille mittään

Olette fiksuja ihmisiä.
Meillä sama juttu :).

Olisipa tylsää ellei olisi mitään odotettavaa Jouluna, nimenomaan lahjoja vielä kaipaan vaikka ikää on. Lapsetkin ihmettelisi kun vanhemmat eivät saa mitään. Saattaisivat ajatella etterivät halua kasvaa aikuisiksi kun ei saa sit lahjoja.

Älä huoli. Minä en odottanut mitään ja silti aatto oli mitä parhain rakkaiden ihmisten ympäröimänä :).
Meidän ei tarvitse todistella toisillemme aikuisten kesken välittämistä lahjoilla...Yhdessäolo ja ruokailu ja rauha on kaikista tärkein jouluaatossa.
Niin ja tietysti katsella, kun lapset availevat lahjojaan ja iloitsevat niistä =).

Totta, mua ei edes kiinnostanut omat lahjat kun en pidä niitä tärkeinä. Sain kyllä paketteja. Joskus lapsena ja teininä oli kivaa saada itse ja nyt se oli ihan samantekevää, kaikki huomio meni lasten lahjoihin ja kaikkeen muuhun :) Lahjat on vieläkin kassissa enkä ole jaksanut syventyä :D Minulle ainakin olisi ihan sama saisinko ollenkaan, kunhan lapsilla on lahjansa.

Niin juu ja lahjoja mitä mieheltä tuli oli oloasu, alusvaatteita, kosmetiikkaa ja niskan hieromalaite.

Yhteistyössä