L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Soini on paavin talutusnuorassa.
Mun mielestä Soini on jotenkin symppis, sillä on paljon hyviäkin mielipiteitä.
Ja on aito, ei feikkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Soini on paavin talutusnuorassa.
Äläs naura. Keskusta on viimeisin puolue, jonka olen kuullut puhuvan mitään perheverotuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Mikä rikkaiden puolue? Kyllähän ne nimenomaan ajaa työssäkäyvien keskituloisten asemaa!
Niin eihän ne rikkailta poistakaan perintöveroja vaan köyhiltä!Voi elämän kevät...
Gluteus maximus: Kokoomus ajaa nimenomaan varakkaiden ja rikkaiden asemaa, Sdp keskituloisten!
Keskusta on ainoa joka ajaa pienituloisten, kuten äitien asiaa.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keskusta on ainoa joka ajaa pienituloisten, kuten äitien asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Alkuperäinen kirjoittaja merili:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mun mies ilmoitti että kunhan saa jonain päivänä Suomen kansalaisuuden, hän äänestää perussuomalaisia. Onneksi ehtii vielä jokusen hetken miettiä... :saint:
Mä en tiedä minkä maalainen on sun miehesi, mutta joka tapauksessa kannattaa ehkä vielä ihan hetki tosiaan miettiä puoluevalintaa![]()
![]()
mikä vika perussuomalaisissa on?
Haloo???? Ketään kotona?
Soini on paavin talutusnuorassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Soini on paavin talutusnuorassa.
![]()
![]()
Ja on aito, ei feikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:Soini on paavin talutusnuorassa.
![]()
![]()
Ja on aito, ei feikkaa.
Mutta se on katolinen!!! Varmaan joku saatanan prolaiffari nutjob.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Koska kyseessä ovat kuntavaalit, milloin viimeksi olette seuranneet, millaisia päätöksiä tai aloitteita teidän kunnassanne on tehty?
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Ihan pikku kysymys, mihin vaaleihin olette nyt henkilöitä valitsemassa?
Noita Vihreitä olen ajatellut äänestää seuraavaksi. Tosin kannatus ei taida olla vielä vuosikymmeniin niin suurta, että siitä kansalaispalkasta voisi edes haaveilla. Mä olen kuitenkin elämäni risteyskohdassa eli ensi vuonna mun ei lain mukaan tarvitse enää vastata kuin itsestäni. Jos Vasemmistoliitto ajaa sellaisen asiaa, joka haluaa lyödä läppärionsä kiinni, heittää jakkupukunsa roskikseen ja lähteä viljelemään härkäpapua omiin tarpeisiinsa Pylkönmäen Korpitie ykköseen, niin voisin vallan mainiosti äänestää vasemmistoa =)Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Vihreät ja Vasemmistoliitto taas mielestäni ovat ne puolueet, jotka järkevyyden nimissä suosivat pienituloisia ja pyrkivät edes lähelle taloudellista tasa-arvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Ihan pikku kysymys, mihin vaaleihin olette nyt henkilöitä valitsemassa?
Kunnallis.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:AIJUU, PROLAIFFARI ON ABORTINVASTUSTAJA?!!!!!!!!!!!!
nO SE ON PASKA HOMMA SE.
mUTTA SANOINKIN ETTÄ jotkut SEN MIELIPITEET ON OK...EI KAIKKI!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Ihan pikku kysymys, mihin vaaleihin olette nyt henkilöitä valitsemassa?
Kunnallis.
Ok, eli asioita mitä tässä ketjussa nyt kinataan ei kunnallistasolla ratkaista, senhän kaikki tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Äänestän varmaan SKP
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Ihan pikku kysymys, mihin vaaleihin olette nyt henkilöitä valitsemassa?
Kunnallis.
Ok, eli asioita mitä tässä ketjussa nyt kinataan ei kunnallistasolla ratkaista, senhän kaikki tietää.
Aika paljon on asioita joihin kunta voi vaikuttaa vaikka aina vedotaankin valtioon.
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Äänestän varmaan SKP
Mahtavaa!Jos asut Helsingissä, voit äänestää vaikkapa minua! Teen sitten ne kaikki vaalikonejutut, kuten viimeksikin ja saatte sitten katsoa osuvatko mielipiteenne yksiin kanssani. Nuorehko naispuolinen aktiivi, 2 lastakin mulla on.