V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tillukka:En mitään! Äänestäminen ei kuulu minun tapoihini.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tillukka:En mitään! Äänestäminen ei kuulu minun tapoihini.
Turha sitten valittaa mistään:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulosten pimitys mm.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tillukka:En mitään! Äänestäminen ei kuulu minun tapoihini.
Ai miten niin? ootko niin naiivi, että vielä uskot demokratiaan? Tai että se muka toimii Suomessa, hah. Tiedätkö mitä kulisseissa tapahtuu? Ota selvää ja vastaa vasta sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tulosten pimitys mm.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tillukka:En mitään! Äänestäminen ei kuulu minun tapoihini.
Ai miten niin? ootko niin naiivi, että vielä uskot demokratiaan? Tai että se muka toimii Suomessa, hah. Tiedätkö mitä kulisseissa tapahtuu? Ota selvää ja vastaa vasta sitten.
No kerropa sinä mitä siellä tapahtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tillukka:En mitään! Äänestäminen ei kuulu minun tapoihini.