V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tottakai. Sitähän varten niitä ehdokkaita valitaan, että olisi joku ajamassa sen äänestäjän asiaa. Siihenhän tää koko äänestyssysteemi perustuu. Jokaisella on äänioikeus ja jokainen saa äänestää ehdokasta, joka ajaa hänen asiaansa. On ihan selvää, että eläkeläiset äänestävät niitä, jotka ajavat eläkeläisten asiaa. Lapsiperheet niitä, jotka ajavat lapsiperheiden asiaa. Jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis äänestääkö joku oikeasti sen mukaan, mikä hyödyttää itseään ja omaa perhettä?Ja kehtaa vielä täällä sen kertoa. Meidän perhe on varakas, joten jos olisin ahne, äänestäisin kokoomusta. Mutta minä ajattelen pienituloisten asemaa, joten äänestän vasemmistopuoluetta. Vaikka se ei minua itseäni suoranaisesti hyödytä. Minulla sitä rahaa jo on niin en halua riistää sitä köyhiltä!!!
Ei se kyllä noin mene, muutenhan kokoomus ei voisi saada niin paljon ääniä, koska suurin osa suomalaisista on kyllä keskituloisia ja kokoomushan ajaa rikkaiden asiaa. Olenko minä ainoa, joka äänestää epäitsekkäästi puoluetta, joka edistää heikompien, eli köyhien ja pienituloisten asioita?? Minusta viimeisenä kuuluisi ajatella rikkaita, koska heillä sitä rahaa on jo eniten. Yhteiskunnan parhaaksi on, että heikoimmista huolehditaan. Minä olen varakkaasta perheestä, mutta äänestän silti vasemmistoa aina!!