Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gallub:G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee ja muu ruoan hinta laskee..
Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tää "läskivero" on vain positiivinen asia
Läskivero? Are you fu**in´kidding me??Läskithän ne vaan karkkia mässää......... :headwall:
No, mitäs ne sitten mässää?? Ai niin, suurin osa läskeistä syö todella vähän ja terveelliisesti, mutta niillä on niin hidas aineenvaihdunta, että ne vaan lihoo ja lihoo.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tää "läskivero" on vain positiivinen asia
Läskivero? Are you fu**in´kidding me??Läskithän ne vaan karkkia mässää......... :headwall:
No, mitäs ne sitten mässää?? Ai niin, suurin osa läskeistä syö todella vähän ja terveelliisesti, mutta niillä on niin hidas aineenvaihdunta, että ne vaan lihoo ja lihoo.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja gallub:G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee ja muu ruoan hinta laskee..
Hupaisaa suorastaan, että herkkujen hinnannousua kokeillaan ihmisten lihavuuden hillitsemiseksi. Mun elämään ei vaikuta, ku en juurikaan karkkia syö. Holhousyhteiskunta jee jee.
Alkuperäinen kirjoittaja JJ:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja gallub:G;Mitä mieltä siitä että sipisien,karkkien ja limujen hinnat nousee ja muu ruoan hinta laskee..
Hupaisaa suorastaan, että herkkujen hinnannousua kokeillaan ihmisten lihavuuden hillitsemiseksi. Mun elämään ei vaikuta, ku en juurikaan karkkia syö. Holhousyhteiskunta jee jee.
Parempi se kuin että terveelliset ruuat kallistuisi. Kyllä toi ohjaa ihmisiä valintoihin. Kallis herkku jää varmemmin kauppaan kuin halpa.
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Mun mielestä ei kovin reilua makeisteollisuutta kohtaan. Mitäs jos itelläsi olisi jonkun alan liiketoimintaa ja yhtäkkiä ilmoitettais, että just sun alan alv:ta nostetaan?
Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi pystyä ilman naurettavia lisämaksuja kontrolloimaan herkkujen mässäilyään.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Pitäisi äitiyspäivärahoja nostaa, jos kerran karkinhintojakinMä oon ollut ihan järkyttynyt, kun irtokarkit on 7.90-8.90e jo marketeissakin. Pitää vissiin alkaa säästämään ruoassa, jotta on enään varaa ostaa karkkia :ashamed: