G: mitä keräilet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sussie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin :whistle:. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.

Tuttua! :D

Minä haaveilen tosissani omasta kirjastotalosta :D

Tiedättekö, mä haluaisin vessaan sellaisen pokkarikirjaston ;)

ÄLYTTÖMÄN hyvä ajatus, vaikka meillä piti jo rajoittaa lapsilta vessalukuaikaa, kun alkoivat viihtyä pöntöllä liian pitkään, vaihdoin akuankan sinuhe egyptiläiseen :D

Seuraavaksi sitten Seitsemän veljestä tai TPA :D

P.S. Liittyyks sun nikki Voltaireen ;)?

[quote="SolAngelSeuraavaksi sitten Seitsemän veljestä tai TPA :D

P.S. Liittyyks sun nikki Voltaireen ;)? [/quote]

Harmi kun luin jo pojilleni Seitsemän veljestä =) Mikä on TPA? Ja kyllä liittyy Voltaireen :flower:

Anteeksi kömpelö lainaus :ashamed:

Mie keräilen Leena Lehtolaisen romaaneja, mutta vain pokkareina.. tällä hetkellä omasta mielestäni minulla on kaikki ne kirjat (vanhin on Ensimmäinen murhani).. tykkään myös katsella divareista ja kirppiksiltä Jane Austenin ja Kaari Utrion kirjoja, jos löytyisi jotain.. haluaisin saada myös Jane Austenin leffat dvd:n itselleni, mutta tällä hetkellä minulla on vain Ylpeys ja Ennakkoluulo-sarja ja taas noita elokuvia ei tunnu olevan tällä hetkellä edes saatavana.. olen aika ennakkoluuloinen sitä Ylpeys ja Ennakkoluulo-elokuvaa kohtaan, joten sitä en edes ole harkinnut ostavani.. sit haluaisin saada kaikki James Bond-leffat itselleni.. kolme vanhaa olen jo ostanut..

sitten tykkään keräilllä kolikoita eli näitä eri euromaiden kolikoita.. ihan vain kierrosta nappaan, jos saan esim. kaupasta jonkin sellaisen mitä minulla ei vielä oo.. harmi, ku noita Vatikaanin, Monakon ja San Marinon kolikoita ei saa mistään kierrosta vaan ne pitäis sit ostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Mie keräilen Leena Lehtolaisen romaaneja, mutta vain pokkareina.. tällä hetkellä omasta mielestäni minulla on kaikki ne kirjat (vanhin on Ensimmäinen murhani).. tykkään myös katsella divareista ja kirppiksiltä Jane Austenin ja Kaari Utrion kirjoja, jos löytyisi jotain.. haluaisin saada myös Jane Austenin leffat dvd:n itselleni, mutta tällä hetkellä minulla on vain Ylpeys ja Ennakkoluulo-sarja ja taas noita elokuvia ei tunnu olevan tällä hetkellä edes saatavana.. olen aika ennakkoluuloinen sitä Ylpeys ja Ennakkoluulo-elokuvaa kohtaan, joten sitä en edes ole harkinnut ostavani.. sit haluaisin saada kaikki James Bond-leffat itselleni.. kolme vanhaa olen jo ostanut..

sitten tykkään keräilllä kolikoita eli näitä eri euromaiden kolikoita.. ihan vain kierrosta nappaan, jos saan esim. kaupasta jonkin sellaisen mitä minulla ei vielä oo.. harmi, ku noita Vatikaanin, Monakon ja San Marinon kolikoita ei saa mistään kierrosta vaan ne pitäis sit ostaa..

Voi anna armoa sille uudelle Ylpeys ja ennakkoluulo-leffalle!! Minäkin olin kovin epäluuloinen, mutta nyt oikein olen siihen ihastunut =) Olen nyt lukenut kaikki suomeksi saatavilla olevat Austenit ja enkuksi muut ja elämäkertoja ja suosittelen kirjaa Jane Austen-lukupiiri =) Myös niitä 70 ja 80-luvun filmatisointeja joita on Austeneista saatavilla nyt (BBC-tuotantoja) suosittelen, ovat ihan hyvä purske sitä aikakautta tekoaikaansa heijastettuina. =) *austenfani*

Pehmopossuja, akuja, hyviä leffoja, sidney sheldonin kirjoja, drinkkitikkuja on iso läjä, niitä en kyllä enää kerää.. nii ja monen vuoden cosmot on kansioissa.. ajattelin laittaa valitut palat vessa lukemisiksi, ei niin haittaa kosteus vauriot.. akuja menny niin paljon miesten jäliltä pilalle etten enää halua niitä vessaan kuleksimaan

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Minä kerään Danielle Steelin kirjoja, vielä puuttuu muistaakseni 14kpl. :)

Jestas, niitähän on yli 40 kaikkiaan. Mullaki on jotai parikymmentä, mut nää uudet ei oo niin hyviä ku vanhat.

Juu olen huomannut saman, et vanhat paljon parempia :)

Harmi kun luin jo pojilleni Seitsemän veljestä =) Mikä on TPA? Ja kyllä liittyy Voltaireen :flower:

Anteeksi kömpelö lainaus :ashamed: [/quote]

TPA = Täällä Pohjantähden alla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:

Hei, vinkki! Leena Lehtolaisen eka kirja on nimeltään Kitara on rakkauteni. Se ei kylläkään ole Maria Kallio-dekkari... Lehtolainen oli alle 15-vuotias kirjoittaessaan sen.

Anteeksi kömpelö lainaus :ashamed:

TPA = Täällä Pohjantähden alla :D [/quote]

Ai se, olen lukenut vain yhden ko sarjaa, mutta poikasilleni vessassa se voisi olla oikein sopivaa B)