S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:pahvisia lasinalusia ja elämänkokemuta B)
Hehee, onko jo hyväkin kokoelma sinulla? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:En mitään....tai oikeestaan harmeja hehee
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:pahvisia lasinalusia ja elämänkokemuta B)
Millaisia lasinalusia tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:pahvisia lasinalusia ja elämänkokemuta B)
näitä tuopin alusia...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:pahvisia lasinalusia ja elämänkokemuta B)
näitä tuopin alusia...
![]()
Meillä on jonkunlainen kasa reissuilta kerättyjä alusia, tykkäisitkö saada kekosen? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hehee, onko jo hyväkin kokoelma sinulla? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:En mitään....tai oikeestaan harmeja hehee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hehee, onko jo hyväkin kokoelma sinulla? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:En mitään....tai oikeestaan harmeja hehee
Et kuule uskokkaan...oon saannu myös muiden harmit kontolleni,se on raskasta...ai joo kerään myös tapaturmia,voin luetella muutaman...
Pienenä lukuisia korvatulehduksia ja tästä se kaikki alko
4vuotiaana sukkapuikko lävisti varpaat,eli siitä tuli varras
5v kiipesin omenapuuhun ja putosin,sain aivotärhdyksen
6v sain rillit ja sen lappu systeemin kun katoi kieroon
7v murtui käsi ja koira raapas silmään,luomeen vielläkin arpi näkyy
8v sain raudat
olen jäännyt auton alle,käteni murui toistamiseen,luistimen taka terä lävisti säären,ym ym.....kivaa
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Tuttua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Tuttua!![]()
Minä haaveilen tosissani omasta kirjastotalosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Tuttua!![]()
Minä haaveilen tosissani omasta kirjastotalosta![]()
Tiedättekö, mä haluaisin vessaan sellaisen pokkarikirjaston![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hehee, onko jo hyväkin kokoelma sinulla? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:En mitään....tai oikeestaan harmeja hehee
Et kuule uskokkaan...oon saannu myös muiden harmit kontolleni,se on raskasta...ai joo kerään myös tapaturmia,voin luetella muutaman...
Pienenä lukuisia korvatulehduksia ja tästä se kaikki alko
4vuotiaana sukkapuikko lävisti varpaat,eli siitä tuli varras
5v kiipesin omenapuuhun ja putosin,sain aivotärhdyksen
6v sain rillit ja sen lappu systeemin kun katoi kieroon
7v murtui käsi ja koira raapas silmään,luomeen vielläkin arpi näkyy
8v sain raudat
olen jäännyt auton alle,käteni murui toistamiseen,luistimen taka terä lävisti säären,ym ym.....kivaa
Oi että sinulle on tapahtunut, mutta et kai sentään ajattele, että tällaiset asiat olisivat sinulle harrastus :saint: