Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:kai nää sinne harrastuksiin vois liittää,muuten loppuu huumorin taju kun aina sattuu ja tapahtuu
No tuo on kyllä oiva asenne kestää elämää! *nostaa olematonta hattua*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:kai nää sinne harrastuksiin vois liittää,muuten loppuu huumorin taju kun aina sattuu ja tapahtuu
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Kirjoja! Mun on hirveän vaikeaa jättää yhtään kiinnostavaa kirjaa kauppaan, vaikka olisin jo lukenutkin. Kalevalastakin on jo vissiin 5 erilaista versiota/painosta. Ja joo, Muumimukeja minäkin.
Tuttua!![]()
Minä haaveilen tosissani omasta kirjastotalosta![]()
Tiedättekö, mä haluaisin vessaan sellaisen pokkarikirjaston![]()
ÄLYTTÖMÄN hyvä ajatus, vaikka meillä piti jo rajoittaa lapsilta vessalukuaikaa, kun alkoivat viihtyä pöntöllä liian pitkään, vaihdoin akuankan sinuhe egyptiläiseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie keräilen Leena Lehtolaisen romaaneja, mutta vain pokkareina.. tällä hetkellä omasta mielestäni minulla on kaikki ne kirjat (vanhin on Ensimmäinen murhani).. tykkään myös katsella divareista ja kirppiksiltä Jane Austenin ja Kaari Utrion kirjoja, jos löytyisi jotain.. haluaisin saada myös Jane Austenin leffat dvd:n itselleni, mutta tällä hetkellä minulla on vain Ylpeys ja Ennakkoluulo-sarja ja taas noita elokuvia ei tunnu olevan tällä hetkellä edes saatavana.. olen aika ennakkoluuloinen sitä Ylpeys ja Ennakkoluulo-elokuvaa kohtaan, joten sitä en edes ole harkinnut ostavani.. sit haluaisin saada kaikki James Bond-leffat itselleni.. kolme vanhaa olen jo ostanut..
sitten tykkään keräilllä kolikoita eli näitä eri euromaiden kolikoita.. ihan vain kierrosta nappaan, jos saan esim. kaupasta jonkin sellaisen mitä minulla ei vielä oo.. harmi, ku noita Vatikaanin, Monakon ja San Marinon kolikoita ei saa mistään kierrosta vaan ne pitäis sit ostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Minä kerään Danielle Steelin kirjoja, vielä puuttuu muistaakseni 14kpl.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Minä kerään Danielle Steelin kirjoja, vielä puuttuu muistaakseni 14kpl.![]()
Jestas, niitähän on yli 40 kaikkiaan. Mullaki on jotai parikymmentä, mut nää uudet ei oo niin hyviä ku vanhat.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:[quote="SolAngelSeuraavaksi sitten Seitsemän veljestä tai TPA![]()
P.S. Liittyyks sun nikki Voltaireen?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie keräilen Leena Lehtolaisen romaaneja, mutta vain pokkareina.. tällä hetkellä omasta mielestäni minulla on kaikki ne kirjat (vanhin on Ensimmäinen murhani).. tykkään myös katsella divareista ja kirppiksiltä Jane Austenin ja Kaari Utrion kirjoja, jos löytyisi jotain.. haluaisin saada myös Jane Austenin leffat dvd:n itselleni, mutta tällä hetkellä minulla on vain Ylpeys ja Ennakkoluulo-sarja ja taas noita elokuvia ei tunnu olevan tällä hetkellä edes saatavana.. olen aika ennakkoluuloinen sitä Ylpeys ja Ennakkoluulo-elokuvaa kohtaan, joten sitä en edes ole harkinnut ostavani.. sit haluaisin saada kaikki James Bond-leffat itselleni.. kolme vanhaa olen jo ostanut..
sitten tykkään keräilllä kolikoita eli näitä eri euromaiden kolikoita.. ihan vain kierrosta nappaan, jos saan esim. kaupasta jonkin sellaisen mitä minulla ei vielä oo.. harmi, ku noita Vatikaanin, Monakon ja San Marinon kolikoita ei saa mistään kierrosta vaan ne pitäis sit ostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:[quote="SolAngelSeuraavaksi sitten Seitsemän veljestä tai TPA![]()
P.S. Liittyyks sun nikki Voltaireen?
Harmi kun luin jo pojilleni Seitsemän veljestä =) Mikä on TPA? Ja kyllä liittyy Voltaireen :flower:
Anteeksi kömpelö lainaus :ashamed: