V
Vilma
Vieras
Mun famu on aina tehnyt omppuhillolla ja itse kokeilin vaihtelun vuoksi vadelmamarmelaadia. Mitä muita täytteitä olette kokeilleet perinteisen luumuntäytteen sijaan? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Luumua. Mut mä teen itelleni sellasen erikoispainoksen, missä ei oo kun ihan minimaalinen nokare sitä luumua.
Se on pahaa jos sitä on liikaa, mut pelkkä taikinakin on pahaa jossei luumua ole yhtään... ei oo helppoo olla minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Luumua. Mut mä teen itelleni sellasen erikoispainoksen, missä ei oo kun ihan minimaalinen nokare sitä luumua.
Se on pahaa jos sitä on liikaa, mut pelkkä taikinakin on pahaa jossei luumua ole yhtään... ei oo helppoo olla minä![]()
Mut kuitenkin siis tykkäät tortuista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Omppumarmelaadia ja luumumarmelaadia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:En ole varma haluanko tietää mutta tietääkö kukaan montako painonvartijapistettä yhdessä tortussa on?
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Luumua. Mut mä teen itelleni sellasen erikoispainoksen, missä ei oo kun ihan minimaalinen nokare sitä luumua.
Mut kuitenkin siis tykkäät tortuista?![]()
Juu, syön niitä erikoistorttujani sitten ihan himona kyllä :xmas: