Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Minähän asun pääkaupunkiseudulla ja kaikki jotka asuu KehäIIIn ulkopuolella on juntteja!
Ja kellekään ei kerrota että ite asun parisataa metriä kehän pohjoispuolella![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fghjk:Asun Siuntiossa ja täällä pidetään lohjalaisia juntteina.
Alkuperäinen kirjoittaja Mli:Mikkelissä asun ja lähes kaikki ympärillä olevien kylien asukkaat on juntteja -kokemusta on... Eli Juva, Ristiina, Hirvensalmi, Mäntyharju jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Myrkkylääset ei tykkää ristiinalaisista ja teuvalaasista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Muoks. ristiinalaiset merkkee kristiinankaupunkilaisia tääläpäi
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Joskus vuosia sitten oli vitsi täällä, että aina viikonloppuusin on Teuvan grillillä Teuva-Myrkky-tappelu.Niitä kyllä oikiasti oli aika useen...
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Joskus vuosia sitten oli vitsi täällä, että aina viikonloppuusin on Teuvan grillillä Teuva-Myrkky-tappelu.Niitä kyllä oikiasti oli aika useen...
Mä olen asunu vasta ni vähän aikaa täälä, mut juttuja oon kyl kuullu
Vähän sama asia ku tuol mist oon kotosin ni tappeluita oli aina mouhijärvi-nokia-vammala-hämeenkyrö-ikaalinen akselilla ja jos oikeen ketutti ni mentii porukalla tampereelle ja jos sitte alko oikeen ottaa päähän ni lempäälän kautta kuulma turkuuihme sakkia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Täälä Mäntyharjussa väheksytään luonnollisesti pienempää Pertunmaata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas:![]()
Mä olen asunu vasta ni vähän aikaa täälä, mut juttuja oon kyl kuullu
Vähän sama asia ku tuol mist oon kotosin ni tappeluita oli aina mouhijärvi-nokia-vammala-hämeenkyrö-ikaalinen akselilla ja jos oikeen ketutti ni mentii porukalla tampereelle ja jos sitte alko oikeen ottaa päähän ni lempäälän kautta kuulma turkuuihme sakkia
![]()
Mun yks täällä asuva kaveri on kotoosin Hämeenkyröstä.On kyllä muuttanut tänne jo 13-vuotiaana ja sitä ennen asunut Seinäjoella jonkun aikaa.