G: Missä asut itse ja missä asuvia pidät juntteina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minähän asun pääkaupunkiseudulla ja kaikki jotka asuu KehäIIIn ulkopuolella on juntteja!

Ja kellekään ei kerrota että ite asun parisataa metriä kehän pohjoispuolella :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Minähän asun pääkaupunkiseudulla ja kaikki jotka asuu KehäIIIn ulkopuolella on juntteja!

Ja kellekään ei kerrota että ite asun parisataa metriä kehän pohjoispuolella :whistle: :D

kai sä nyt ymmärrät et tollaset asiat huomataan heti, metri sinne tai tänne on paha... :D

junttius ei mun mielestä liity asuinpaikkakuntaan mitenkään. Juntteja löytyy niin Helsingistä kuin Kihniön perähikiältä, samoin kuin niitä fiksuja ja filmaattisia.

[qu Sanalla "juntti" on niin negatiivinen sävy, etten pidä asuinpaikan mukaan juntteina ketään. Käytökseltään juntti taas voi asua ihan missä päin maailmaa tahansa.[/quote]

just niin. Itse olen espoolainen.

Asun Helsingissä, mutta oon aikanani muualta muuttanut tänne. Mun mielestä junttius ei liity asuinpaikkaan mitenkään. Juntteja on yleensä ne, jotka pitää muita juntteja asuinpaikan perusteella... :D

Vaikka asuisi maalla, ei se tee ihmisestä junttia. Juntin tunnistaa junttimaisesta käytöksestä. Juntteja löytyy kaikkialta. Juntit puhuvat kovalla äänellä, käyttäytyvät moukkamaisesti, pukeutuvat epäsiististi eivätkä ujostele kertoa peräpukamistaan kauppajonossa. Juntin tunnistaa lausahduksista; " Hui kauhea miten olet lihonnut". "Onko lapsi varmasti miehesi". " "Ostin torilta 10 kiloa siansorkkasylttyä"

Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana :
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Teuvalaaset ei tykkää jurvalaasista ja myrkkylääsistä. :xmas: :D

Myrkkylääset ei tykkää ristiinalaisista ja teuvalaasista :D

Muoks. ristiinalaiset merkkee kristiinankaupunkilaisia tääläpäi

Joskus vuosia sitten oli vitsi täällä, että aina viikonloppuusin on Teuvan grillillä Teuva-Myrkky-tappelu. :D Niitä kyllä oikiasti oli aika useen...

Joskus vuosia sitten oli vitsi täällä, että aina viikonloppuusin on Teuvan grillillä Teuva-Myrkky-tappelu. :D Niitä kyllä oikiasti oli aika useen...

Mä olen asunu vasta ni vähän aikaa täälä, mut juttuja oon kyl kuullu :D
Vähän sama asia ku tuol mist oon kotosin ni tappeluita oli aina mouhijärvi-nokia-vammala-hämeenkyrö-ikaalinen akselilla ja jos oikeen ketutti ni mentii porukalla tampereelle ja jos sitte alko oikeen ottaa päähän ni lempäälän kautta kuulma turkuu :D ihme sakkia :D

Alkuperäinen kirjoittaja olava:

Vähän sama asia ku tuol mist oon kotosin ni tappeluita oli aina mouhijärvi-nokia-vammala-hämeenkyrö-ikaalinen akselilla ja jos oikeen ketutti ni mentii porukalla tampereelle ja jos sitte alko oikeen ottaa päähän ni lempäälän kautta kuulma turkuu :D ihme sakkia :D

Mun yks täällä asuva kaveri on kotoosin Hämeenkyröstä. :D On kyllä muuttanut tänne jo 13-vuotiaana ja sitä ennen asunut Seinäjoella jonkun aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Täälä Mäntyharjussa väheksytään luonnollisesti pienempää Pertunmaata ;)

Ja siis en pidä juntteina ketään asuinpaikkaan nähden, junttius on syvemmällä ihmisessä!

Ja näin aikuisena tuo asenne pertunmaalaisia kohden on vähentynyt, enemmän se taisi olla teinimeinikiä.

Niin tunnetaan täällä hyvin myös sanonta "Juvalla jumittaa" mikä lie viha-rakkaus suhde pieneen paikkakunttaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja olava:

Mun yks täällä asuva kaveri on kotoosin Hämeenkyröstä. :D On kyllä muuttanut tänne jo 13-vuotiaana ja sitä ennen asunut Seinäjoella jonkun aikaa.

Mä muutin tänne niinisalosta ja niitten ka keskusta kankaanpääläisillä on samaa kaunaa keskenään ku edellä mainituille :D olen asunu kyl muuallaki päi suomee ;) ja jokapaikassa sama juttu, johni päi on sitä naapuri vihaa/kateutta, on ne naapurit seinän, aidan tai kunnan rajan takana :D