G: minne muuttaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveissa vainko...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveissa vainko...

Vieras
eli, tässä nyt mietiskelen muuttoa jollekkin paikkakunnalle,mutta ei hajuakaan MINNE:D joten galluppina kyselisin että minne TE ihmiset muuttaisitte jos muuttaisitte pois kyseiseltä paikkakunnalta missä nyt asutte? =)
suomen rajojen sisäpuolelle tietenki :)

Olen ulkomailla asunut pitkään ja nyt asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa. Muuttaisin mielelläni erääseen kauniiseen pikkukaupunkiin samassa läänissä.

Johonkin, mikä on max. 100km helsingistä, mutta kuitenkin maalla.
Ei sillä kunnalla mulle ole niin väliä, vaan sillä omalla asumuksella.

Mitä vähemmän naapureita, ja mitä kauempana, sen parempi. Mitä enemmän omaa tilaa, sen parempi.

Tiet kuitenkin sen verran järkevät, että autolla pääsee kohtuullisesti liikkumaan. Palvelut n. 20km säteellä, mutta ei liian lähellä jne.

no kertoilkaa toki jos ulkomaillekki mielitte muuttaa :)
siis ihan siksi laitoin tuon suomen sisälle muuton, koska mulla ei nyt oikein varaa olis lähteä minnekkään bahamalle asumaan :D
mut lähinnä paikkakuntia kaipailen.. mulla tympii tää nykynen kaupunki missä asun, samat naamat, samat jutut jotka vuodesta toiseen muuttuu vaan siten,että joku keksii johonki juttuun lisätä pientä maustetta ja kappas siitä jutusta tuli taas uudenveroinen.. toki tää on joka kaupungissa, mut haluttaa uusia tuulia =)

asun tällä hetkellä rovaniemellä joten täältä lähteminen kauas kuulostaa hurjalta :D täältä alaskäsin tarkoitus on tulla... kunhan löytäis sopivan paikkakunnan... :O

Jos olisin rikas ja voisin vaan muuttaa minne haluan, niin johonkin Naantaliin tai muualle pienelle paikalle meren rannalle tai johonkin saaristoon. mutta ei niissä ole ihmisille työtä. Jos olet rikas, niin sinne vaan.

Itse joudun asua ahtaasti melko suuressa kaupungissa, pienelle tontille rakennetussa talossa.

asun tällä hetkellä rovaniemellä joten täältä lähteminen kauas kuulostaa hurjalta :D täältä alaskäsin tarkoitus on tulla... kunhan löytäis sopivan paikkakunnan... :O

Mä asun täällä "alhaalla" päin ;) ja haaveissa ois joskus asua edes vuosi lapissa. Ehkä just Rovaniemi, Kemijärvi, Salla vois olla ne paikat, joita voisin harkita. Etelämpänä voisin kokeilla Jyväskylää ja Turkua, ehkä Vaasaa.

Yhteistyössä