no meillä ainakin menee kaksimieliset vitsit täysin ohi eikä siinä ole mitään ihmeellistä. "nyt mennään panemaan ........ lisää huulikiiltoa" niin lapsi ymmärtää lauseen tasan että nyt mennän panemaan lisää huulikiiltoa. miksi se keskittyisi siihen panemaan sanaan? tekeekö se niin teillä normaalilauseissakin? "pane kulta ne sakset syrjään" "äiti mitä paneminen on???" oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja No meillä;29626950:Kiva selittää parhain päin niitä kaikkia kaksimielisyyksiä? VAi eikö teidän lapset kysele? Eilisessä jaksossakin oli se "nyt me mennään panemaan" tmv. Ei ole lastenohjelma.
6v katsoo meillä. Ja ihan ohi menee kaksimielisyydet, ei tosiaan kysy. Kummallista on, jos lapsi ymmärtäisi kaksimieliset vitsit. Niin ja tuo pano- juttu, lapsi sanoi, että nyt se Antsku menee panemaan lisää huulikiiltoa.Alkuperäinen kirjoittaja No meillä;29626950:Kiva selittää parhain päin niitä kaikkia kaksimielisyyksiä? VAi eikö teidän lapset kysele? Eilisessä jaksossakin oli se "nyt me mennään panemaan" tmv. Ei ole lastenohjelma.
Juuri näin. Ei meidän 6 v ja 8 v lapset ymmärrä vielä kaksimielisyyksiä.no meillä ainakin menee kaksimieliset vitsit täysin ohi eikä siinä ole mitään ihmeellistä. "nyt mennään panemaan ........ lisää huulikiiltoa" niin lapsi ymmärtää lauseen tasan että nyt mennän panemaan lisää huulikiiltoa. miksi se keskittyisi siihen panemaan sanaan? tekeekö se niin teillä normaalilauseissakin? "pane kulta ne sakset syrjään" "äiti mitä paneminen on???" oikeesti?
no meillä ainakin menee kaksimieliset vitsit täysin ohi eikä siinä ole mitään ihmeellistä. "nyt mennään panemaan ........ lisää huulikiiltoa" niin lapsi ymmärtää lauseen tasan että nyt mennän panemaan lisää huulikiiltoa. miksi se keskittyisi siihen panemaan sanaan? tekeekö se niin teillä normaalilauseissakin? "pane kulta ne sakset syrjään" "äiti mitä paneminen on???" oikeesti?