G: Minkä ikäisenä vauvasi jäi yöksi kahden isänsä kanssa?

• Viestiketjun aloittaja g-pisti
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Olin sairaalassa 5 pv ja sitten kolmantena yönä kotona olin niin totaalisen sippi, että nukuin vaan, hyvin meni :). Mies muuten vaihtoi heti sairaalassa vauvan ekan kakkavaipan ja pesi pepun, kun mua hermostutti :). Heidän hyvät välinsä ovat kestäneet kohta 14 v. :) :) :)

hyvin kävi
Koko yöksi jäi eka kertaa kun oli 10kk-ikäinen, sitä ennen jäi siten, että olin itse aamulla paikalla (käväisin rimpsalla...). Hyvin meni, pikkumies ei enää 10kk-ikäisenä syönyt yöllä, eikä kyllä itseasiassa 6kk iän jälkeen. Ihan normaalit iltarutiinit ja pikkumies oli nukkunut tavallisesti. Meillä tosin iskän kanssa on imetyksen lopetuksen jälkeen tehty vuorotellen iltarutiinit.

"Vieras"
Meillä taisi olla esikoinen päälle vuoden, olisi voinut aikeisemminkin mutta ei ollut sellaisia menoja.
Kuopus on nyt 10 kk ja sitä en vielä ois voinukaan jättää kun vaati vielä kuukausi sitten yöllä tissiä :/ nyt nukkuu jo yöllä kunnolla,,joten jos olisi tarvetta voisi jäädäkin.

"vieras"
No kun päästiin sairaalasta kotiin niin ihan ensimmäisen yön oli isänsä kanssa. Minä tosin olin samassa talossa, mutta eri huoneessa ja NUKUIN koko yön korvatulppien kanssa. Isä syötti ja valvoi :) Hyvin meni. Ja kun vauva oli kuukauden, olin yhden yön sairaalassa leikkauksessa, hyvin pärjäsivät silloinkin.

Varmaan yön oli tossa vuoden alussa, pojat oli sillon 8kk. Joitain öitä on ollu niin, että mä oon ollu viihtellä, mutta tullu kotiin yöks. Mutta ennen sitä on jo päiviä ollu keskenään poikien kanssa monta kertaa.

Niin etten tullut edes yöksi kotiin, olivat ensimmäisen kerran keskenään kun poika oli 9kk.

Kaikki oli hengissä kun kotiin tulin joten muulla ei lienee merkitystä, itsehän olin tyttöjen iltaa viettämässä 200km päässä.

Meillä
Esikoinen oli 5kk kun lähdin pikkujoulupippaloihin, menin kyllä aamuyöllä kotiin, mutta suosiolla nukkumaan eri päähän taloa ja sainkin nukkua krapulaani puolille päivin :D

Yhteistyössä