G. Minkä ikäisenä tulit äidiksi?

hah
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Voi että te nuoret ootte sitte tyhmiä. Olin 20, jos se niin kovin kiinnostaa.
Juujuu, uskotaan ;) Joko sulla on sitten ERITTÄIN huono itsetunto kun et pidä nuoria äitejä minään ja ihan hatusta repäiset että nuoret äidit luulevat olevansa muita parempia vaikka itsekin olet suht nuori ollut tai sitten olet saanut esikoisen joskus keski-ikäisenä ja sinulla on silti huono itsetunto kun pitää mollata muita ilman mitään sen kummempaa syytä, nostatat vaa omaa egoasi muita vastaan hyökkäämällä.

:hug: Kyllä se siitä, joku päivä sinusta tuntuu paremmalta.
Sä varsinkin oot ihan pelle :D Ei jumaliste. Musta tuntuu, että sulla se huono itsetunto on!
 
Melizza
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Esimerkiksi 20 ja 35 vuotias on äidiksi tullessaan ihan samalla lähtöviivalla.
Vaikka toisella voisi olla parempi työpaikka ja isompi asunto ja enemmän elämäkatsomusta, niin se toinen voi olla se vanhempi tai ihan samalla tavalla se nuorempi.
Nyt kun olen aivan pian 36vuotias ja odottelen kolmatta lastani niin olen todella onnellinen siitä, että olen nuorena tehnyt ensimmäisen....en haluaisi olla tämän ikäinen ensisynnyttäjä....mutta tämä on minun mielipiteeni ikäasiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Voi että te nuoret ootte sitte tyhmiä. Olin 20, jos se niin kovin kiinnostaa.
Juujuu, uskotaan ;) Joko sulla on sitten ERITTÄIN huono itsetunto kun et pidä nuoria äitejä minään ja ihan hatusta repäiset että nuoret äidit luulevat olevansa muita parempia vaikka itsekin olet suht nuori ollut tai sitten olet saanut esikoisen joskus keski-ikäisenä ja sinulla on silti huono itsetunto kun pitää mollata muita ilman mitään sen kummempaa syytä, nostatat vaa omaa egoasi muita vastaan hyökkäämällä.

:hug: Kyllä se siitä, joku päivä sinusta tuntuu paremmalta.
Sä varsinkin oot ihan pelle :D Ei jumaliste. Musta tuntuu, että sulla se huono itsetunto on!
Mulla ei ole mitään tarvetta lähteä repimään asiallisesta gallupista mitään haukkumisketjua.

Sä taas vastasit erittäin asiattomasti rauhalliseen galluppi-ketjuun hyökkäämällä tiettyä ryhmää vastaan.

Ja loppua ei näy. Pitäiskö kysyä modeilta sun toiminnasta?
 

Yhteistyössä